light box
امتیاز 2.58 آموزشگری(پداگوژی) آزاد چیست؟ شناسایی وجوه مشترک">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18
تعداد کلمات : 7500
مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:آموزشگری(پداگوژی) آزاد چیست؟ شناسایی وجوه مشترک

 چکیده

  آموزش باز توسط طرفداران به عنوان توسعه امیدوارکننده منابع آموزشی باز مطرح شده است زیرا شامل تغییر از دسترسی منابع به تأثیر آموزش است. جذابیت این اصطلاح همراه با وعده آن برای ایجاد نوآوری بیشتر در آموزش و پرورش باعث استفاده گسترده از آن در کنفرانس ها و نشریات شده است. با این حال ، با افزایش محبوبیت این مفهوم ، بحث قابل توجهی در مورد معنی آن نیز برانگیخته است. به عنوان مثال ، آموزش باز چگونه از سایر روشهای آموزشی مانند انتقادی یا فرهنگی متمایز است؟ عمل آموزش باز به چه معناست؟ بدون درک روشنی از معنای آن ، ایجاد یک بنیان تحقیقی مستحکم که بتوان در مورد تأثیر رویکردهای آموزشی باز ادعا کرد ، دشوار است. بر این اساس ، این مقاله استدلال می کند که بحث کنونی نیاز به توسعه چارچوب های تحلیلی قوی به منظور ایجاد مجموعه ای منسجم از تحقیقات را که می تواند برای پیشرفت آن به عنوان زمینه مطالعه مورد استفاده قرار گیرد ، نشان می دهد. برای انجام این کار ، نویسندگان ادبیات را مرور کرده و ویژگیهای مشترک آن را مشخص می کنند. نویسندگان سپس چارچوبی پنج قسمتی را پیشنهاد می کنند که پایداری طولانی مدت آموزش باز را تشویق می کند.

Title: What Is Open Pedagogy? Identifying Commonalities

Abstract

 Open pedagogy has been touted by advocates as a promising expansion of open educational resources because it involves shifting from making resources accessible to impacting the practice of teaching. The allure of the term coupled with its promise to bring greater innovation to pedagogy has led to its widespread use at conferences and publications. However, as the concept has gained increasing levels of popularity, it has also sparked considerable debate as to what it means. For example, how is open pedagogy distinct from other forms of pedagogy such as critical or cultural? What does it mean to practice open pedagogy? Without a clear understanding of its meaning, establishing a solid research foundation on which to make claims about the impact of open pedagogy approaches is difficult. Accordingly, this article argues that the current debate signals the need for the development of robust analytical frameworks in order to construct a cohesive body of research that can be used to advance it as a field of study. To do this, the authors review the literature and identify common characteristics within it. The authors then propose a five-part framework that encourages the long-term sustainability of open pedagogy

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
    خـریـد محـصـول
    اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
    خـریـد محـصـول
    فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
    خـریـد محـصـول
    ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
    خـریـد محـصـول
    کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
    خـریـد محـصـول
    پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
    خـریـد محـصـول
    آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
    خـریـد محـصـول
    چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
    خـریـد محـصـول
    کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا