light box
امتیاز 2.58 نگاهی جدید و نو به آموزش حقوق بین الملل – چند ملاحظه تربیتی در عصر ارتباطات">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 6
تعداد کلمات : 3000
مجله : Leiden Journal of International Law
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نگاهی جدید و نو به آموزش حقوق بین الملل – چند ملاحظه تربیتی در عصر ارتباطات

 چکیده

  این سرمقاله رویکردی عملی دارد. هدف آن تحریک واکنشها به روشی است که از طریق آن امروزه حقوق بین الملل را آموزش می دهیم ، اینکه چگونه فن آوریهای جدید می توانند تجربه آموزشی را ارتقا دهند ، و     نقش و مشارکت دانشجویان و ارتباط بهتر با “دنیای واقعی را بهبود بخشند. ما بر روی “چگونگی” به جای چه چیزی یا “برای چه هدفی”   تمرکز میکنیم. ما حقوق بین الملل را آموزش می دهیم. با در نظر داشتن این هدف ، چند ایده   با پیشنهادات و مثالها   ارائه می شود. پنج ملاحظه مقدماتی ترتیب داده شده است. اول ، تدریس مقدماتی همچنان ستون فقرات برنامه های آموزش عالی آموزش عالی و یکی از موثرترین روش ها برای انتقال دانش است ، اگرچه کلاس های بسیار بزرگ مشکلات جدی دارند. دوم ، همه ابزارهای آموزشی که در اینجا ذکر شد برای همه سطوح ، انواع و قالبهای آموزش عالی مناسب نیستند و یا با منابع موجود سازگار نیستند. سوم ، فن آوری های جدید باید ماهیتی مکمل و بدون هیچ گونه تعللی برای جایگزینی یا کاهش نقش معلمان داشته باشند. چهارم ، این سرمقاله جاه طلبی برای ارائه یک روش درمانی جامع از ابزارهای موجود برای معلمان ندارد. آخر اینکه نه چندان مهم ، گرچه چندین ملاحظه در این مقاله ممکن است دارای ویژگی کلی باشند و اگر نه همه رشته ها در بسیاری از موارد اعمال می شود ، به دلیل ابعاد جهانی جهانی که آن را متمایز می کند ، ارزش ویژه ای برای حقوق بین الملل حفظ می کنند. این امر حقوق بین الملل را به یک آزمایشگاه عالی برای تأیید آموزش در عصر ارتباطات تبدیل می کند. با توجه به ریشه های اروپامحوری حقوق بین الملل و تأثیر سنگین حقوق روم ، گسترش جامعه یادگیرنده ، توسعه فعالیت های جدید و بهره گیری از پتانسیل فن آوری های جدید ، لقاح متقابل سنت های حقوقی را تسهیل می کند ، به تجربیات و رویکردهای مختلف صوتی می بخشد و در نهایت   افق تجربه یادگیری را گسترش می دهد.

Title: A Fresh Look at Teaching International Law–A Few Pedagogical Considerations in the Age of Communications

Abstract

 This editorial takes a practical approach. It aims to stimulate reflections on the way we teach international law today, on how new technologies could enhance the pedagogical experience, on the upgrading of the role and participation of students, and on a better connection with the ‘real world’. It focuses on ‘how’ rather than on ‘what’ or ‘for what purpose’ we teach international law. With this aim in mind, it serves a few ideas seasoned with suggestions and examples.1 Five preliminary considerations are in order. First, frontal teaching remains the backbone of offline higher education taught programmes and one of the most effective methods for the transmission of knowledge, although too-large classes pose serious problems. Second, not all pedagogical tools mentioned here are suitable to all levels, types and formats of higher education, or compatible with available resources.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا