عنوان فارسی مقاله: بررسی ابعاد روانشناختی اعتماد برروی وفاداری الکترونیکی مطالعه موردی: مصرف کنندگان عربستان سعودی
چکیده
هدف: هدف این مقاله تلفیق و ترکیب منابع موجود در خصوص ابعاد روان شناختی و اعتماد برای توسعه مدل وفاداری الکترونیکی مصرف کننده می باشد.
طرح/ روش/ رویکرد: این مقاله چهار عامل مبتنی بر روان شناختی مهم موثر بر اعتماد مصرف کننده و وفاداری الکترونیکی را توسعه می دهد: مبتنی بر ادراک، مبتنی بر تجربه، مبتنی بر دانش و نگرش.
یافته ها: نتایج این مقاله نشان می دهد که عوامل مبتنی بر تجربه و ادراک از عوامل مهم تاثیر گذار بر اعتماد مشتری و وفاداری الکترونیکی در خرده فروشی الکترونیکی می باشند. مصرف کننده ها، عملیات اطلاعاتی را در نظر می گیرد.
محدودیت ها و اهمیت تحقیق: این مقاله اطلاعاتی را در مورد سوابق روان شناسی اعتماد مصرف کننده در خرده فروشی الکترونیکی ارایه می دهد با این حال یک سری اطلاعات مربوط به شخصیت هنوز در نظر گرفته نشده است. یک گزینه غیر قابل تعمیم یا غیر قابل کاربرد به عنوان گزینه پاسخ در پرسش نامه لحاظ نشده است. شرکت کننده ها به سختی اطلاعات دقیق در مورد تجربه گذشته ارایه می کنند که سه ماه پیش در روش خود گزارشی رخ داده است.
پیامد های عملی: از دیدگاه نظری، مدل تصمیم گیری اعتماد مصرف کننده مبتنی بر روان شناختی، یک دیدگاه جامع از فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده انلاین و وفادرای الکترونیکی ارایه می کنند. از دیدگاه عملی، این مقاله یک سری عوامل روان شناختی مهم از اعتماد مصرف کننده ها را در وب سایت و شواهد تجربی مربوط به اثر نسبی این عوامل بر اعتماد مصرف کننده و وفاداری الکترونیکی ارایه می کند(ابعاد روانشناختی اعتماد برروی وفاداری الکترونیکی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.