اثر ادراکات از قیمت انواع مختلف برند بر ارزش خرید و وفاداری به فروشگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 9

تعداد کلمات : 2700

مجله : International Journal of Progressive Education

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
908 بازدید
50,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چگونه ادراکات از قیمت انواع مختلف برند بر ارزش خرید و وفاداری به فروشگاه اثر می‌گذارد؟

 چکیده

 این تحقیق به بررسی روابط میان ادراکات قیمت برای انواع مختلف برندها (برندهای ملی، برندهای فروشگاهی استاندارد، برندهای فروشگاه منطقه‌ای، برندهای فروشگاه ارگانیک)، ابعاد ارزش خرید (کیفیت، قیمت، ارزش اجتماعی و ارزش عاطفی) و وفاداری فروشگاه (حفظ مشتری و تبلیغات دهان به دهان)(WOM) می‌پردازد. یک مدل جامع به تشریح عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری به فروشگاه می‌پردازد(اثر ادراکات ازقیمت انواع مختلف برند). با استفاده از مدل سازی معادله‌ی ساختاری، آزمون مدل شامل ۶۷۱ مصرف کننده می‌باشد که در طی بازدید از فروشگاه‌ها مورد مطالعه قرار گرفتند. تجزیه تحلیل داده‌ها، نتایج شگفت انگیزی را در اختیار گذاشت. به ویژه، ادراکات از قیمت پایین محصول، لزوماً نشان دهنده‌ی ارزیابی‌های منفی از کیفیت فروشگاه نیست. ابعاد ارزش خرید بر وفاداری حفظ فروشگاه و رفتار WOM یا تبلیغات دهان به دهان تأثیر می‌گذارد. به علاوه، انواع برندهای مختلف اثرات متفاوتی را روی فرایندهای ارزش آفرینی دارد. قیمت‌های مطلوب برای برندهای فروشگاه ملی و استاندارد دارای اثرات مثبت بر روی ارزش قیمت فروشگاه و ارزش آفرینی عاطفی می‌باشند(اثر ادراکات ازقیمت انواع مختلف برند). قیمت‌های جذاب برندهای فروشگاه منطقی موجب کاهش ارزش عاطفی فروشگاه شده و قیمت‌های پایین برای برند فروشگاه ارگانیک به طور معنی داری موجب افزایش ارزش آفرینی اجتماعی می‌شود.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: Green Curriculum Analysis in Technological Education

Abstract

With rapid industrialization and technological development, India is facing adverse affects of unsustainable pattern of production and consumption. Education for sustainable development has been widely recognized to reduce the threat of environmental degradation and resource depletion. This paper used the content analysis method to explore the extent to which green curriculum has been incorporated in engineering education. The green curriculum index suggests that Indian technological education is following vertical integration, with low emphasis on horizontal integration of green curriculum resulting into non-sustained green culture and environmental behaviour among the students. Furthermore, higher educational institutions should understand and accept the relevance of sustainable development rather than responding to the legitimate formality for creating a low- carbon and green economy.

دیدگاهتان را بنویسید