بررسی رابطه ی بین مشتری مداری، اجماع اجتماعی و مقابله

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 9000

مجله : International Journal of Bank Marketing

انتشار : 2012

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1313 بازدید
13,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی رابطه ی بین مشتری مداری، اجماع اجتماعی و مقابله با کلاهبرداری بیمه مشتری به وسیله ی شرکت های بیمه

 چکیده  

 پیش زمینه و هدف: کارکنان مربوط به بخش خدمات، دیدگاه مشتری مداری را به طور قابل توجه ای به رسمیت شناخته‌اند. ولی تحقیقات اندکی در مورد شیوه‌ی اثر گذاری شناخت مشتری مداری بر دیدگاه کارکنان خدمات به تخلفات مشتریان انجام شده است(اجماع اجتماعی و مقابله باکلاهبرداری بیمه).. لذا، اطلاعات ما در مورد پیامدهای بالقوه فلسفه مشتری مداری بر تصمیمات اخلاقی اتخاذ شده به وسیله‌ی کارکنان خدماتی، اندک می‌باشد. به این ترتیب، این مقاله در صدد مقابله با دو نوع تخلف صورت گرفته از طریق مشتریان توسط فروشندگان (کلاهبرداری های فرصت طلبانه و تقلب‌های از قبل تعیین شده) و نوع واکنش این فروشنده‌ها به تخلفات مشتریان بر مبنای فلسفه بازاریابی آن‌ها، اندازه تقلب ادراک شده و اجماع اجتماعی ادراک شده، به وسیله‌ی شرکت‌های بیمه‌ی عمر در تایوان، است(اجماع اجتماعی و مقابله باکلاهبرداری بیمه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer insurance frauds

Abstract

Purpose – The idea of customer orientation is widely recognized by service people. However, there has been a lack of investigation into how the recognition of customer orientation may affect the service people’s attitudes toward customer misconducts. As a result, our knowledge about the potential impacts of customer orientation philosophy on the ethical decisions made by service people could be insufficient. Hence, by using the life insurance salespeople in Taiwan as an example, the purpose of this paper is to investigate service people’s tolerance of two types of customer misconduct (opportunistic frauds and planned frauds) and how those service people would react to the customer misconduct based on their marketing philosophy (customer orientation), perceived fraud size and perceived social consensus. Design/methodology/approach – The sample of this study comes from life insurance companies in Taiwan. Questionnaires have been used as a data gathering instrument. Findings – The results showed that customer orientation of the responders is negatively associated with the responders’ tolerance of the customer claim frauds. The responders’ unethical decision is most significantly influenced by perceived fraud size and social consensus. Originality/value – The duties of insurance salespeople include helping customers settle insurance claims. However, insurance salespeople’s tolerance of customer claim frauds is less mentioned in the insurance literature. Few studies have examined the relationship among customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer claim frauds.
دیدگاهتان را بنویسید