light box
امتیاز 2.58 ارتباط حمایت سازمانی ادراک شده و عدالت سازمانی با عملکرد">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22
تعداد کلمات : 7000
مجله : Journal of Management Development
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارتباط حمایت سازمانی ادراک شده و عدالت سازمانی با عملکرد درون نقشی کارکنان و بدبینی سازمانی از طریق اعتماد سازمانی

 چکیده

هدف-هدف این مقاله بررسی نقش واسطه ای اعتماد سازمانی در رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و عدالت سازمانی از یک سو و پیامدهای آنها ، یعنی عملکرد در نقش کارکنان و سطوح بدبینانه سازمانی آنها از سوی دیگر است. در کنار این ، محاسبه اعتماد سازمانی به عنوان یک میانجی و بدبینی سازمانی به عنوان یک پیامد مهم نویسندگان قصد دارند به  بهبود منابع کمک کنند.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد. داده ها از ۲۳۷ کارمند در سطح مدیریتی و ۱۵۶ سرپرست فوری آنها در هفت سازمان تولیدی و خدماتی خصوصی در هند جمع آوری شد. یک پرسشنامه شامل ۴۹ سوال مربوط به ساختارهای مطالعه اجرا شد. تجزیه و تحلیل موارد برای برآورد قابلیت اطمینان ابزار انجام شد. تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی برای تعیین اعتبار سازه ابزار و منحصر به فرد سازه های مطالعه انجام شد. فرضیه های مطالعه مورد آزمایش قرار گرفتند و مدلهای مسیر رقابتی با استفاده از تکنیکهای مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با برآورد حداکثر احتمال مقایسه شدند.

یافته ها – همه مقیاس ها دارای برآورد قابلیت اطمینان قابل قبول بودند. نتایج تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی نشان داد که متغیرهای آشکار به طور قابل توجهی بر ساختارهای نهفته خود بارگذاری می شوند و ساختارهای نهفته از نظر تجربی متمایز هستند. این امر اعتبار سازه مقیاس ها را ثابت کرد. نتایج روش های SEM نشان داد که همه فرضیه های مطالعه می توانند از نظر آماری قابل قبول باشند و اعتماد سازمانی مسیری را بین متغیرهای مستقل و وابسته ایجاد می کند.

محدودیت ها/مفاهیم تحقیق-این مطالعه از نظر طراحی از نوع مقطعی بود و به همین دلیل استنباط های علّی را منتفی کرد. داده ها از شرکت های بخش خصوصی فعال در هند جمع آوری شد ، و بنابراین ، در مورد تعمیم و تعمیم بین المللی کارکنان شرکت های دولتی محدودیتی وجود داشت.

اهمیت کاربردی – این مطالعه برخی از مفاهیم عملی مربوط به یافته های آن را مشخص کرد. اینها شامل برآوردن نیازهای وابسته کارکنان است ، مدیران به عنوان عوامل سازمانی باید با تعامل منظم با زیردستان خود حمایت سازمانی را نشان دهند و مدیران باید گزارشگران خود را نه به عنوان اعضای یک بخش معین بلکه به عنوان اعضای تیم ها خطاب کرده و بر اساس آن وظایف شغلی را تخصیص دهند.

اهمیت اجتماعی – یافته های این مطالعه به تعامل بین ایدئولوژی های مبادله اجتماعی ، حساسیت های عدالت و ابتکارات عادلانه اعتبار می بخشد. علاوه بر این ، نتایج این مطالعه ادبیات نظریه مبادله و ارزش اجتماعی را گسترش می دهد که متغیرهای مبادله اجتماعی را به عنوان پیش بینی کننده محل کار قرار داده است.

نتایج در زمینه هند  این امر منجر به افزایش پیامدهای مثبتی مانند انجام وظیفه می شود و پیامدهای منفی مانند نگرش های بدبینانه به سازمان را کاهش می دهد.

اصالت/ارزش– این تحقیق از اولین تحقیقات در نوع خود است که متغیرهای مطالعه را در مقابل کارکنان مدیریتی شاغل در هند مورد بررسی قرار داده است. این مطالعه همچنین می تواند جزو معدود مطالعاتی در هند با اشاره به مبانی مبادلات اجتماعی ، عدالت و عدالت باشد(ارتباط حمایت سازمانی ادراک شده).

Title: Linking perceived organizational support and organizational justice to employees’ in-role performance and organizational cynicism through organizational trust

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to study the mediating role of organizational trust in the relationship between perceived organizational support and organizational justice on the one hand and their consequences, namely employees’ in-role performance and their levels of organizational cynicism on the other. Along with this, accounting for organizational trust as a mediator and organizational cynicism as a critical consequence the authors aim to contribute to the literature pertaining to these variables.
Design/methodology/approach – Random sampling technique was applied. Data were collected from 237 managerial-level employees and 156 of their immediate supervisors of seven privately owned manufacturing and service sector organizations in India. A questionnaire comprising 49 items pertaining to the study constructs was administered. Item analyses were carried out to estimate the reliability of the instrument. A confirmatory factor analysis was conducted to establish the instrument’s construct validity and uniqueness of the study constructs. The hypotheses of the study were tested and competing path models were compared using structural equation modeling (SEM) techniques with maximum likelihood estimates. Findings – All scales were found to have acceptable reliability estimates. Results of the confirmatory factor analysis established that the manifest variables loaded significantly on their latent constructs and that the latent constructs were empirically distinct. This established the scales’ construct validity. The results of the SEM procedures indicated that all hypotheses of the study could be accepted as statistically significant and that organizational trust mediates the path between the independent and the dependent variables. Research limitations/implications – The study was cross-sectional in design and, as such precluded causal inferences. Data were collected from private sector firms operating in India, and hence, there was a limitation regarding the findings as far as cross-national generalization and generalizability among employees of state-owned enterprises were concerned.
Practical implications – The study identified some practical implications related to its findings. These include meeting the affiliative needs of employees, managers as organizational agents must manifest organizational support by regularly interacting with their subordinates, and that managers should address their reportees not as members of a given department but as members of teams and allocate job assignments accordingly.
Social implications – The findings of the study lend credibility to an interplay between social exchange ideologies, equity sensitivities, and fairness heuristics. Additionally, the results of this study extend the social exchange-equity theory literature which has placed social exchange variables as predictors of workplace outcomes in an Indian context. This, further leads to the enhancement of positive consequences such as task performance,and reduces negative outcomes such as cynical attitudes towards the organization.
Originality/value – The present research is among the first of its kind to examine the study variables vis-à- vis managerial employees working in India. This study would also qualify to be among the very few studies in India with reference to the social exchange, equity, and fairness heuristics theories.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا