light box
امتیاز 2.58 ارزیابی شیوه های ارزیابی عملکرد در خدمات کشوری غنا">

نوع فایل : PDF
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 5000
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی شیوه های ارزیابی عملکرد در خدمات کشوری غنا

 چکیده

در چند وقت اخیر، سازمان‌ها نیاز به بهبود عملکرد کارکنان خود از طریق روش‌های مختلف برای اطمینان از بهره وری بالاتر مشاهده کرده‌اند. یکی از این اقدامات سیستم‌های ارزیابی عملکرد است. این مطالعه با هدف ارزیابی شیوه‌های ارزیابی عملکرد در خدمات کشوری غنا انجام شده است. در این تحقیق از یک طرح تحقیق توصیفی برای پاسخ به سؤالات تحقیق استفاده شده است. جامعه هدف شامل ۲۲۴ کارمند از دفتر رئیس خدمات ملکی و سایر ارگان‌های دولتی تحت خدمات ملکی است. روش نمونه گیری تصادفی ساده برای ایجاد شانس برابر به همه کارکنان انتخاب شده برای مطالعه اتخاذ شد. ابزارهای جمع آوری اطلاعات یک مصاحبه نیمه ساختاری و یک پرسشنامه بود. این مطالعه نشان داد که کارمندان درک منفی از سیستم ارزیابی دارند. همچنین مشخص شد که، گزارش‌های ارزیابی عملکرد متناسب با عملکرد واقعی کارکنان نیستند و سیستم ارزیابی موجود عملکرد خاص را تشویق نمی‌کند. با این حال، این مطالعه نشان داد که مواردی مانند ارتقا،، تنزل رتبه و انتقال بر اساس گزارشات ارزیابی عملکرد است. چالش‌های مشخص شده در اجرای سیستم ارزیابی مؤثر شامل کمبود منابع برای اجرای مطلوب وظایف، کمبود تدارکات برای اجرای مؤثر سیستم ارزیابی، آموزش ناکافی در مورد نیاز به ارزیابی عملکرد، نظارت ناکارآمد از عدم تعهد مقامات مناسب به دلیل واقعیت این است که سیستم ارزیابی عملکرد با پرداخت و پاداش ارتباط ندارد.

Title: Evaluating the Performance Appraisal Practices in the Ghana Civil Service

Abstract

 In recent times, organizations have seen the need to improve the performance of their employees through various means to ensure higher productivity. One of such measures is performance appraisal systems. This study aimed at evaluating the performance appraisal practices in the Ghana Civil Service. The study employed a descriptive research design in answering the research questions. Target population comprised of 224 employees from the Office of the Head of Civil Service and other government agencies under the Civil Service. The simple random sampling approach was adopted to give equal chances to all employees selected for the study. Data collection instruments were a semi-structure interview and a questionnaire. The study found that employees had negative perception about the appraisal system. It was also discovered that, performance appraisal reports do not commensurate with the actual performance of employees, and that, the appraisal system in place do not encourage specific performance. However, the study found that issues like promotions, demotions and transfers were based on performance appraisal reports. The challenges identified in the implementation of effective appraisal system included lack of resources to execute duties satisfactorily, lack of logistics to effectively implement the appraisal system, inadequate education on the need for performance appraisal, ineffective supervision from appropriate authorities’ lack of commitment due to the fact that the performance appraisal system is not linked to pay and rewards.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین
خـریـد محـصـول
سرمایه اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی تأثیر می گذارد
خـریـد محـصـول
تأثیر آموزش ایمنی بر روی شیوه های بهداشت و ایمنی شغلی در شرکتهای استخراج کوچک
خـریـد محـصـول
مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان
خـریـد محـصـول
قدرت توانمندسازی کارکنان در تأثیرگذاری بر موفقیت سازمان: مرور منابع
خـریـد محـصـول
تأثیر میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا
خـریـد محـصـول
اثربخشی برنامه های آموزشی کارآفرینی کنیا
خـریـد محـصـول
اندازه گیری ایندومتاسین با استفاده از یک حسگر مدرن
خـریـد محـصـول
بررسی ویژگی‌های متعدد اینترلوکین-۶ و اهمیت IL-6 در درمان بیماری‌های التهابی
خـریـد محـصـول
بررسی درمان بیماران التهاب روده کرون با استفاده از داروی آدالیموماب
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا