light box
امتیاز 2.58 استارتاپ ها و رفتار خرید مصرف کننده: کاربرد الگوریتم ماشین بردار پشتیبان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31
تعداد کلمات : 9800
مجله : big data and cognitive computing
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استارتاپ ها و رفتار خرید مصرف کننده: کاربرد الگوریتم ماشین بردار پشتیبان

 چکیده

این مطالعه تأثیر نوآوری‌های فناوری راه‌اندازی و عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را بر مشارکت مشتری، هم آفرینی ارزش و رفتار خرید مصرف‌کننده (CPB) بررسی کرد. تحقیق حاضر به صورت تجربی فرضیه‌های پیشنهادی را با استفاده از روش‌های مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) و SmartPLS 3 مورد آزمایش قرار داد. علاوه بر این، ما از الگوریتم ماشین بردار پشتیبان (SVM) برای تأیید صحت مدل استفاده کردیم. الگوریتم SVM از چهار هسته مختلف برای بررسی معیار دقت استفاده می کند و ما همه آنها را بررسی کردیم. در این تحقیق از روش نمونه گیری در دسترس در جمع آوری داده ها استفاده شده است. ما از روش تست سوگیری مرسوم استفاده کردیم. در مجموع ۴۶۶ پاسخ دهنده تکمیل شدند. نوآوری های فناورانه استارتاپ ها و CRM تأثیر مثبت و معناداری بر مشارکت مشتری دارد. مشارکت مشتری به طور معنی داری بر ارزش لذت، ارزش اقتصادی و ارزش رابطه تأثیر می گذارد. بر اساس نتایج ماتریس تحلیل نقشه اهمیت-عملکرد (IPMA)، «مشارکت مشتری» با امتیاز ۷۸۲/۰ بیشترین اهمیت را داشت. اگر مشتریان عملکرد مشارکت خود را در طول اپیدمی COVID-19 یک واحد افزایش دهند، CPB کلی آن ۰٫۷۸۲ افزایش می یابد. علاوه بر این، نتایج ما نشان داد که کمترین عملکرد مربوط به نوآوری‌های فناوری استارت‌آپ‌ها است که نشان‌دهنده فرصت عالی برای توسعه در این حوزه است. نتایج SVM نشان داد که هسته چند جمله ای تا حد زیادی بهترین هسته ای است که دقت مدل را تایید می کند(استارتاپ و رفتار خرید مصرف کننده).

Title: Startups and Consumer Purchase Behavior: Application of Support Vector Machine Algorithm

Abstract

 This study evaluated the impact of startup technology innovations and customer relationship management (CRM) performance on customer participation, value co-creation, and consumer purchase behavior (CPB). This analytical study empirically tested the proposed hypotheses using structural equation modeling (SEM) and SmartPLS 3 techniques. Moreover, we used a support vector machine (SVM) algorithm to verify the model’s accuracy. SVM algorithm uses four different kernels to check the accuracy criterion, and we checked all of them. This research used the convenience sampling approach in gathering the data. We used the conventional bias test method. A total of 466 respondents were completed. Technological innovations of startups and CRM have a positive and significant effect on customer participation. Customer participation significantly affects the value of pleasure, economic value, and relationship value. Based on the importance-performance map analysis (IPMA) matrix results, “customer participation” with a score of 0.782 had the highest importance. If customers increase their participation performance by one unit during the COVID-19 epidemic, its overall CPB increases by 0.782. In addition, our results showed that the lowest performance is related to the technological innovations of startups, which indicates an excellent opportunity for development in this area. SVM results showed that polynomial kernel, to a high degree, is the best kernel that confirms the model’s accuracy.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
      خـریـد محـصـول
      اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
      خـریـد محـصـول
      فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
      خـریـد محـصـول
      ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
      خـریـد محـصـول
      کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
      خـریـد محـصـول
      پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
      خـریـد محـصـول
      آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
      خـریـد محـصـول
      چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
      خـریـد محـصـول
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا