استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 8000

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1279 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصری

 چکیده  

هدف این مقاله، بررسی اثر استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی روی رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصری است. تحقیق از چهار استراتژی رسانه اجتماعی (متخصص پیش بین، آزمایش گر خلاق، قهرمان رسانه‌ی اجتماعی و تبدیل کننده رسانه اجتماعی) استفاده می‌کند. پرسشنامه به گروه‌های فیسبوک در دانشگاه‌های مختلف ارسال شد. یک نظرسنجی برای گروه‌های فیس بوک دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف ارسال شده است. ۵۳۰ دانشجو از دانشگاه‌های اسکندریه، تانتا دامنهور، کافلشیخ، دامیتا و سوئز به این نظرسنجی پاسخ دادند. اشاره شد که فیس بوک متداول‌ترین پلت فرم رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده است. استراتژی‌ها به درستی بر خلاف استراتژی تغییر دهنده‌ی رسانه‌های اجتماعی اجرا نشدند.. اشاره شد که عدم رضایت دانشجویان از دانشکده‌های قابلیت اطمینان، پاسخگویی و حفظ حریم خصوصی که به طور غیرمعمول در فیس بوک ارسال می‌شوند، وجود دارد. مشخص شده است که چهار استراتژی رسانه‌های اجتماعی تأثیر مثبتی بر رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصر دارند(استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت دانشجویان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Social Media Strategies and Students’ Satisfaction at Egyptian Universities

Abstract

 This article aims to investigate the impact of social media strategies on student satisfaction at Egyptian universities. The research employed four social media strategies (the Predictive Practitioner, Creative Experimenter, Social Media Champion and Social Media Transformer). A survey was posted to students Facebook groups in different universities. 530 students from the universities of Alexandria, Tanta Damanhour, Kafrelsheikh, Damietta, and Suez responded to the survey. It was noted that Facebook was the most common social media platform used. The Predictive Practitioner, Creative Experimenter, and Social Media Champion strategies were not clearly implemented, as opposed to the Social Media Transformer. It was noted that there was a lack of satisfaction of students with the information reliability, responsiveness and privacy faculties unusually posted on Facebook. It has been found that the four social media strategies account for positively influencing student satisfaction at Egyptian universities.
دیدگاهتان را بنویسید