عنوان فارسی مقاله:استراتژیهای رسانههای اجتماعی و رضایت دانشجویان در دانشگاههای مصری
چکیده
هدف این مقاله، بررسی اثر استراتژیهای رسانههای اجتماعی روی رضایت دانشجویان در دانشگاههای مصری است. تحقیق از چهار استراتژی رسانه اجتماعی (متخصص پیش بین، آزمایش گر خلاق، قهرمان رسانهی اجتماعی و تبدیل کننده رسانه اجتماعی) استفاده میکند. پرسشنامه به گروههای فیسبوک در دانشگاههای مختلف ارسال شد. یک نظرسنجی برای گروههای فیس بوک دانشجویان در دانشگاههای مختلف ارسال شده است. ۵۳۰ دانشجو از دانشگاههای اسکندریه، تانتا دامنهور، کافلشیخ، دامیتا و سوئز به این نظرسنجی پاسخ دادند. اشاره شد که فیس بوک متداولترین پلت فرم رسانههای اجتماعی مورد استفاده است. استراتژیها به درستی بر خلاف استراتژی تغییر دهندهی رسانههای اجتماعی اجرا نشدند.. اشاره شد که عدم رضایت دانشجویان از دانشکدههای قابلیت اطمینان، پاسخگویی و حفظ حریم خصوصی که به طور غیرمعمول در فیس بوک ارسال میشوند، وجود دارد. مشخص شده است که چهار استراتژی رسانههای اجتماعی تأثیر مثبتی بر رضایت دانشجویان در دانشگاههای مصر دارند(استراتژیهای رسانههای اجتماعی و رضایت دانشجویان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.