light box
امتیاز 2.58 استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد شرکتهای تولیدی در نیجریه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17
تعداد کلمات : 6800
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد شرکتهای تولیدی در نیجریه

 چکیده

 این مقاله از نظر تئوری، تأثیر بر نتایج سازمانی رهبری شکایت کارکنان را بررسی می کند. این مقاله نشان داد که رهبری کارآمد شکایت کارگر برای یک مشارکت هماهنگ در محل کار، تقویت وفاداری و تعامل کارکنان، و بهبود کارایی و کارایی عمومی سازمان بسیار مهم است. در مقابل، عدم وجود یا سو رهبری گلایه های کارکنان در سازمانها منجر به نتایج سو سازمانی مانند کاهش کارایی، مسئله غیبت، عدم اطاعت از دستورالعمل ها، رفتار غیر انضباطی و کاهش عملکرد شغلی می شود. جمعیت هدف این مطالعه، متناهی است (در حال تعریف شدن)، تعداد کل کارخانه سیمان داگتوت در ایبیس، ایالت اوگان، نیجریه است. جمعیت شامل کارکنانی است که جمعیت آنها دویست و شصت نفر است (۲۶۰). استفاده از پرسشنامه با استفاده از اطلاعات مربوط به بخش مقطعي جامعه انتخاب شده، مورد استفاده قرار گرفت. مقدار ضریب همبستگی از ۰ تا ۱ است و دارای مقدار قابل قبول ۰٫۸۸ است که نشانگر قابلیت اطمینان بالاتر ابزار اندازه گیری و واریانس خطای کم است، که نشان دهنده قابل اعتماد بودن ابزار است. در حالی که تجزیه و تحلیل با استفاده از تحلیل رگرسیون انجام شد، یافته ها نشان داد که تأثیر قابل توجهی در شکایت اجتناب، شکایت غالب، شکایت سازش، شکایت اجباری و ادغام مدیریت شکایت بر عملکرد سازمان وجود دارد. سازمان ها باید روابط متقابل بین کارکنان را تشویق کنند، و همچنین شرایط کار / محیط مساعدی را برای کارمندان فراهم کنند، مانند یادگیری سازمانی، ارتباط موثر بین کارکنان، که باعث افزایش بهره وری و عملکرد سازمانی آنها می شود(استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد).

Title:Grievance Management Strategies and Performance of a Manufacturing Firm in Nigeria

Abstract

 This article theoretically examined the effect on organisational results of staff grievance leadership. The article observed that efficient worker grievance leadership is crucial for a harmonious workplace partnership, strengthening staff allegiance and engagement, and improving general organisational efficiency and efficiency. In contrast, absence of or bad leadership of staff grievances in organisations results in adverse organisational results such as decreased efficiency, issue of absenteeism, disobedience of instructions, indisciplinary conduct and decreased job performance. The target population of this study, which is finite (being defined), is the total number of Dangote Cement Plant in Ibese, Ogun State, Nigeria. The population comprises staff whose population is two hundred and sixty (260). The use of questionnaire was adopted to elicit information from the cross section of the selected population. The correlation coefficient value ranges from 0 – 1 and has an acceptable value of 0.88, which indicate a higher reliability of measurement instrument and a low error variance, implying that the instrument is reliable. While the analysis was done using regression analysis, the findings revealed that there is a significant influence of avoidance grievance, dominating grievance, compromise grievance, obliging grievance and integrating grievance management on organisational performance. Organizations should encourage mutual relationship among employees, as well as provide conducive working conditions/ environment for employees, like organizational learning, effective communication among employees, which will enhance their productivity and organizational performance.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
خـریـد محـصـول
اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
خـریـد محـصـول
فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
خـریـد محـصـول
ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
خـریـد محـصـول
کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
خـریـد محـصـول
پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
خـریـد محـصـول
آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
خـریـد محـصـول
چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
خـریـد محـصـول
ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
خـریـد محـصـول
کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا