light box
امتیاز 2.58 بررسی دلیل اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب و خرید عمدی کالاهای تقلبی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31
تعداد کلمات : 11000
مجله : Direct Marketing: An International Journal
انتشار : 2009
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی دلیل اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب و خرید عمدی کالاهای تقلبی

 چکیده

 هدف: این مطالعه در صدد ارزیابی دلایل شخصیتی مؤثر بر دیدگاه مشتریان در خصوص کالاهای فیک و اشتیاق آن‌ها به منظور خریداری عمدی مارک‌های جعلی است. در این مطالعه، طول عمر و کارایی کالا جهت ارزیابی تأثیر آن بر اشتیاق مشتریان جهت خرید بررسی شده است. رویکرد: در این مطالعه یک نظرسنجی بر اساس معیارهای مشخص طراحی شد. اطلاعات از دانشگاهی در استرالیا جمع آوری گردید. برای تحلیل داده از SPSS استفاده شد. نتایج: تنها فاکتور تأثیر گذار بر دیدگاه در خصوص کالاهای جعلی و فیک، صداقت بود. طول عمر یک مارک تقلبی اثر زیادی روی اشتیاق مشتریان داشت. دلایل شخصیتی ودیدگاهی تاثیری روی اشتیاق مشتریان ندارد. موانع و پیامد تحقیق: این مطالعه در استرالیا صورت گرفت. در تحقیقات آینده روش مصاحبه در مغازه را می‌توان استفاده کرد. هدف این مقاله ارزیابی یک مارک با مشارکت ذهنی بالا بود. کالاهای دیگر را می‌توان بعداً بیشتر بررسی کرد. اهمیت کاربردی: کشورها بایستی طرح‌های تعلیمی را در بنگاه‌های بین المللی و شرکتهای داخلی اجرا کنند. دارندگان مارک‌های لوکس باید کالاهای خود را با تاکید بر خصوصیات کالامتمایزکنند. اصلیت/ ارزش: یک مارک لوکس برخلاف مطالعات قبلی بررسی شده است که این مطالعات به ارزیابی مارک‌های لوکس پرداختند. علاوه بر این، هدف این مقاله تشریح عوامل شخصیتی و ویژگی‌های محصول است(اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب).

Title: Consumers’ willingness to knowingly purchase counterfeit products

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine the effect of personality factors on consumers’ attitudes toward counterfeits and their willingness to knowingly purchase counterfeit luxury brands. Product performance and useful life are included to investigate their influence on consumers’ willingness to purchase counterfeit luxury brands. Design/methodology/approach – A self-administered questionnaire is designed using established scales. Data are collected using a convenience sampling method from a large Australian university. Regression analyses are conducted using Statistical Package for the Social Sciences (SPSS). Findings – Integrity is found to be the only factor influencing attitudes toward counterfeits. The useful life of a counterfeit luxury brand showed significant influence on consumers’ willingness to purchase. Attitudinal factors and personality factors do not influence consumers’ willingness to purchase counterfeit luxury brands. Research limitations/implications – The findings are limited to an Australian context. Mall intercept method can be implemented for future studies. The paper has only examined a high involvement luxury brand. Other product categories or low involvement products can be further investigated. Practical implications – It is recommended for government to implement educational programs that are not only limited to schools, but also to multinational companies and domestic businesses. Luxury brand owners are also encouraged to distinguish their products through emphasis on product attributes, such as their product’s useful life. Originality/value – A specific high-involvement luxury brand is studied as opposed to previous studies only examining counterfeit luxury brands as a whole. Furthermore, this paper has also examined both personality factors and product attributes.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    رضایت از زندگی، بهزیستی ذهنی و مهارت های عملکردی در سالمندان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک های تجاری در نیجریه (۲۰۱۱-۲۰۱۸)
    خـریـد محـصـول
    حاکمیت شرکتی و مدیریت سود بانک‌های پول سپرده در نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا