light box
امتیاز 2.58 آموزش شهروندی جهانی با اصلاح برنامه های درسی و یادگیری فعال دانش آموزان آغاز می شود">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41
تعداد کلمات : 12400
مجله : Journal of Global Citizenship & Equity Education
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:آموزش شهروندی جهانی با اصلاح برنامه های درسی و یادگیری فعال دانش آموزان آغاز می شود

 چکیده

در این عصر جدید جهانی شدن، مفهوم شهروندی جهانی ریشه دوانده و موضوع توجه و تحلیل روزافزون محققان شده است. در حالی که مطالعه شهروندی جهانی به بخشی از برنامه های درسی دبیرستان در چندین کشور در سراسر جهان تبدیل شده است، در ایالات متحده به همان میزان تبدیل نشده است. برای گسترش ادبیات موجود و پیشبرد مطالعه شهروندی جهانی در ایالات متحده، این مطالعه موردی کیفی تفسیرگرایانه، ادراکات و تجربیات یک مدیر، دو معلم و شش دانش‌آموز از یک دوره مطالعات جهانی در یک دبیرستان شهری در نیو را ارزیابی می‌کند.   این مطالعه سه یافته اصلی را به دست می‌آورد: اول، نیاز به توسعه برنامه درسی مستمر و طراحی دوره‌ها و محتوای مرتبط با مطالعات جهانی در دبیرستان‌های ایالات متحده؛ دوم، اهمیت یادگیری تجربی در پیشبرد اهداف آموزش شهروندی جهانی. و سوم، نیاز به پروژه‌های کلاسی، برنامه‌های آموزشی بین‌المللی، و دیگر فرصت‌های یادگیری تجربی (مانند کار میدانی، آموزش خدماتی، یا برنامه‌های اجتماعی) برای پرورش علاقه دانش‌آموزان به شهروندی جهانی(اصلاح برنامه های درسی و یادگیری).

Title: Global Citizenship Education Starts With Curricular Reform and Active Student Learning

Abstract

 In this new age of globalization, the concept of global citizenship has taken root and become the subject of increasing scholarly attention and analysis. While the study of global citizenship has become part of high school curricula in several countries around the globe, it has not become so to the same degree in the United States (U.S.). To expand upon the existing literature and advance the study of global citizenship in the U.S., this qualitative, interpretivist case study evaluates the perceptions and experiences of an administrator, two teachers, and six students of a global studies course at an urban high school in New Jersey. This study advances three primary findings: first, the need for continued curriculum development and design of global-studies-related courses and content in U.S. high schools; second, the importance of experiential learning in furthering the goals of global citizenship education; and third, the need for class projects, international education programs, and other experiential learning opportunities (such as fieldwork, service-learning, or community programs) to cultivate student interest in global citizenship.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا