اعتماد و شهرت در خرید | دانلود مقاله تخصصی | متن به فارسی | | متن به فارسی | ترجمه مقالات و متون علمی
light box
امتیاز 2.58 از مریخ تا زهره: تغییر اعتماد و شهرت در خرید آنلاین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 5500
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:از مریخ تا زهره: تغییر اعتماد و شهرت در خرید آنلاین

 چکیده

 این که چگونه مشتریان قصد خرید در خرید آنلاین را توسعه می‌دهند، یکی از حوزه‌های مورد توجه اخیر بوده است. در این مطالعه، ما می‌پرسیم که آیا زن و مرد از اعتماد و درک شهرت خرده‌فروشان آنلاین در گزارش قصد خرید متفاوت استفاده می‌کنند یا خیر. با توجه به منابع مربوط به تفاوت بین مردان و زنان در رفتارهای خرید آنلاین، ما پیشنهاد می‌کنیم که زنان در توسعه قصد خرید به شهرت اتکا می‌کنند در حالی که مردان به اعتماد درک شده در توسعه قصد خرید تکیه می‌کنند. در نمونه‌ای از ۷۲۷ پاسخ دهنده در سوئد، ما از روابط پیشنهادی حمایت می‌کنیم. مفاهیم برای خرده فروشان آنلاین مورد بحث قرار گرفته است.

Title: From Mars to Venus: Alteration of trust and reputation in online shopping

  Abstract

 How customers develop purchase intentions in online shopping has been an area of recent interest. In this study, we ask whether males and females leverage trust into and perceived reputation of online retailers differently in reporting purchase intentions. Drawing on the literature on differences in males and females in online shopping behaviors, we propose that females rely on reputation in developing purchase intentions whereas males rely on perceived trust in developing purchase intentions. In a sample of 727 respondents in Sweden, we find support for the proposed associations. Implications for online retailers are discussed.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    ارزیابی اقتصادی آبیاری با آب شیرین شده دریا در تولید گوجه فرنگی گلخانه ای در جنوب اسپانیا
    خـریـد محـصـول
    نقش درمانی پپتیدهای ضد میکروبی در دیابت ملیتوس(شیرین)
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده حق الزحمه حسابرسی و نقش هیئت مدیره و ساختار مالکیت
    خـریـد محـصـول
    رشد جمعیت و بقایای حشره کش زنبورهای عسل در چشم انداز های کشاورزی گرمسیری
    خـریـد محـصـول
    اختلال کمبود توجه و بیش فعالی و اختلال دوقطبی: تشخیص، درمان
    خـریـد محـصـول
    ترانگزامیک اسید و عفونت مفاصل پری پروتز
    خـریـد محـصـول
    تشخیص عفونت اطراف پروتز
    خـریـد محـصـول
    بررسی پوشش آلبریچ برای بهینه‌سازی پنهان‌کاری صوتی(آکوستیک) زیردریایی‌ها
    خـریـد محـصـول
    کاربردهای هوش مصنوعی به عنوان یک روند مدرن برای دستیابی به نوآوری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    رابطه بین اندازه شرکت و سودآوری با هموارسازی درآمد: شواهدی از شرکت‌های غذا و نوشیدنی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا