light box
امتیاز 2.58 رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 6200
مجله : International Journal of Business and Management;
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله: رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام

 چکیده

ایده های رهبری اخلاقی در دهه های ۸۰ و ۹۰ قرن بیستم در بسیاری از زمینه ها مانند اخلاق زیست پزشکی ، اخلاق تجاری و رهبری اخلاقی و غیره به طور گسترده ای ذکر شد. این مطالعات تأکید می کند که رهبری دارای ارزشهای اخلاقی جهانی مانند احترام ، خدمات ، انصاف ، صداقت ، مسئولیت پذیری و جامعه پذیری است. به تازگی ، توسعه قوی فناوری دیجیتال و هوش مصنوعی تقاضا های بیشتری را برای رهبران در بکارگیری استانداردها و ارزش های اخلاقی مطابق با الزامات دوران دیجیتال ایجاد کرده است. هدف این خواسته ها افزایش شفافیت ، پاسخگویی و ارتباطات مکرر بین رهبران و زیردستان و همچنین بین رهبران و مردم برای بیان روح رهبری خدمات است. این مقاله مفهوم رهبری اخلاقی را در عصر دیجیتال روشن می کند و برخی مسائل را برای ایجاد و آموزش رهبری اخلاقی در ویتنام در عصر دیجیتال مطرح می کند(الزامات توسعه رهبری اخلاقی).

Title: Ethical Leadership in the Digital Era: Requirements for Developing Ethical Leaderships in Vietnam

Abstract

 Ethical leadership ideas were widely mentioned in the 80s and 90s of the twentieth century, in many areas, such as biomedical ethics, business ethics and moral leadership, etc. These studies emphasize that the leadership contains universal ethical values such as respect, service, fairness, honesty, responsibility, and community. Recently, the strong development of digital technology and artificial intelligence set higher demands for leaders in applying standards and moral values in accordance with the requirements of a digital era. These demands aim to increase the transparency, accountability, and frequent connections between leaders and subordinates as well as between leaders and the people to express the spirit of the service leadership. This article clarifies the concept of ethical leadership in a digital era andraise some issues for building and training ethical leadership in Vietnam in the digital era.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    مرور سیستماتیک بلاکچین
    خـریـد محـصـول
    پیش بینی فناوری بلاک چین توسط تجزیه و تحلیل پتنت و متن کاوی
    خـریـد محـصـول
    کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا