عنوان فارسی مقاله:استفاده از اینستاگرام به عنوان کانال خرید آنلاین: شاخصهای پیش بین کلیدی مشارکت خرید مصرف کنندگان در اینستاگرام در عربستان سعودی
چکیده
این مطالعه به بررسی شاخصهای پیش بین کلیدی مشارکت خرید مصرف کنندگان سعودی در اینستاگرام پرداخته است. روش نمونه گیری گلوله برفی آنلاین برای جمع اوری شرکت کنندهها از طریق رسانههای اجتماعی استفاده شد و ۱۶۷۱ عربستانی به صورت نمونههای معتبر در نظر گرفته شد. نتایج، فراوانی خرید اینستاگرام، اعتبار و اعتبار فروش اینستاگرام را به صورت سه عامل مربوط به خرید عربستانیها نشان داد. سعودیهایی که اعتبار اینستاگرام بالاتر و اعتبار بالاتر را نشان دادند، تمایل برای خرید انلاین بالاتر در اینستاگرام داشتند. چون دو متغیر مادی گرایی و عزت نفس به اندازهی سایر متغیرهای تجربی معتبر بود، این موضوع روی خرید در اینستاگرام اثر گذاشت و برنامه ریزان و طراحان کانال بازاریابی از اینستاگرام به عنوان ابزار خرید انلاین کلیدی برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی پرداخت در اینستاگرام استفاده کردند. به علاوه، چون نگرش مثبت سعودیها موجب افزایش اعتبار فروشنده، امنیت حریم خصوصی و امنیت پرداخت در اینستاگرام شد، اینستاگرام یک ابزار خرید مؤثر برای مصرف کنندگان سعودی است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.