light box
امتیاز 2.65 استفاده از اینستاگرام به عنوان کانال خرید آنلاین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 7500
مجله : The Journal of Social Media in Society
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:استفاده از اینستاگرام به عنوان کانال خرید آنلاین: شاخص‌های پیش بین کلیدی مشارکت خرید مصرف کنندگان در اینستاگرام در عربستان سعودی

 چکیده

 این مطالعه به بررسی شاخص‌های پیش بین کلیدی مشارکت خرید مصرف کنندگان سعودی در اینستاگرام پرداخته است. روش نمونه گیری گلوله برفی آنلاین برای جمع اوری شرکت کننده‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی استفاده شد و ۱۶۷۱ عربستانی به صورت نمونه‌های معتبر در نظر گرفته شد. نتایج، فراوانی خرید اینستاگرام، اعتبار و اعتبار فروش اینستاگرام را به صورت سه عامل مربوط به خرید عربستانی‌ها نشان داد. سعودی‌هایی که اعتبار اینستاگرام بالاتر و اعتبار بالاتر را نشان دادند، تمایل برای خرید انلاین بالاتر در اینستاگرام داشتند. چون دو متغیر مادی گرایی و عزت نفس به اندازه‌ی سایر متغیرهای تجربی معتبر بود، این موضوع روی خرید در اینستاگرام اثر گذاشت و برنامه ریزان و طراحان کانال بازاریابی از اینستاگرام به عنوان ابزار خرید انلاین کلیدی برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی پرداخت در اینستاگرام استفاده کردند. به علاوه، چون نگرش مثبت سعودی‌ها موجب افزایش اعتبار فروشنده، امنیت حریم خصوصی و امنیت پرداخت در اینستاگرام شد، اینستاگرام یک ابزار خرید مؤثر برای مصرف کنندگان سعودی است.

 

 

TITLE: Using Instagram as Online Shopping Channel:  Key Predictors of Consumers’ Purchase Involvement on Instagram in Saudi Arabia

This study examined key predictors of Saudi consumers’ purchase involvement on Instagram. An online snowball sampling approach was used to
reach Saudis via social media, with 1,671 Saudis recruited as valid samples. Results suggested Saudis’ frequency of Instagram shopping, Instagram credibility, and Instagram seller credibility as three major factors toward Saudis’ purchase involvement. Saudis who reported higher Instagram credibility and Instagram seller credibility would be more likely to involve with online shopping on Instagram. As two personality variables (materialism and selfesteem) were not found as powerful as other experiential variables that impacted Saudis’ purchase involvement on Instagram, marketing channel planners who would use Instagram as a key online shopping tool should attempt to secure shopping privacy and payment safety on Instagram. Moreover, as Saudis’ positive attitudes were activated toward seller credibility, privacy security, and payment security on Instagram, Instagram would become an effective shopping tool for Saudi consumers.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    مطالعه ی بازاریابی گردشگری
    خـریـد محـصـول
    انتقال ژن افقی از آگروباکتریوم به گیاهان
    خـریـد محـصـول
    بررسی تداخل بین پرده‌های مغناطیسی جراحی و پیس میکر ها یا ضربان ساز ها
    خـریـد محـصـول
    تشریح و آشکارسازی همه گیری کوید-۱۰(COVID-19)
    خـریـد محـصـول
    سلامت روان در کانادا: کوید-۱۹(COVID-19) و فراتر از آن
    خـریـد محـصـول
    کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
    خـریـد محـصـول
    آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
    خـریـد محـصـول
    چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
    خـریـد محـصـول
    اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
    برو بالا