light box
امتیاز 2.93 بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 41
تعداد کلمات : 11000
مجله : Industrial Marketing Management
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش

 چکیده  

استفاده از مرجع مشتری برای تسهیل بازاریابی و فروش در بازارهای تجاری، در میان کارورزان و تحصیل‌کردگان، محبوبیت فزاینده‌ای یافته است. اهمیت مرجع‌ها در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها مانند: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارزیابی مشتری، فروش، و ارتباطات بازاریابی برجسته شده است. با همه این، دانش کاربرد مؤثر مرجع‌ها در کسب‌و‌کار، نارس باقی مانده و پژوهش‌ها، به این مساله که، چه چیزی بازاریابی با مرجع مشتری را تشکیل می‌دهد، ژرف‌کاوانه نپرداخته‌اند، یا این‌که ارتباط آن را با عملکرد شرکت مطالعه ننموده‌اند. این پژوهش به این موضوع مهم اما گسترش نیافته بازاریابی کسب‌وکار، کمک می‌نماید، از طریق:۱) مفهومی کردن بازاریابی با مرجع مشتری بر اساس تئوری و پژوهش حوزه کیفی گسترده،۲) ایجاد یک مقیاس برای نظریه، با استفاده از داده‌های نظر سنجی۳) نشان دادن وابستگی آن، با مرتبط نمودن نظریه به عملکرد فروش شرکت، با داده‌های گردآوری شده بیشتر.نتایج، درک کنونی چگونگی استقرار مؤثر مرجع را در بازارهای تجاری تعیین و گسترش داده و نشانه‌های عملکرد مفروض و آثار احتمالی را فراهم می‌سازد. بنیان‌های مفهومی پی‌ریزی شده برای این پدیده، فرصت‌های اساسی برای کارورزان و پژوهش‌های بازاریابی تجاری مبتنی بر آزمایش تئوری، فراهم می‌آورد(بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم‌سازی).

Title: Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance

Abstract

The use of customer references to facilitate marketing and sales in business markets has received growing interest among practitioners and academics. The importance of references has been highlighted in a wide range of contexts, such as customer relationship management, customer value management, sales, and marketing communications. Yet knowledge about the effective application of references in business remains scant, and studies have not addressed in-depth what constitutes customer reference marketing or studied its relation to firm performance. This study contributes to this important but underdeveloped business marketing topic by 1) conceptualizing customer reference marketing based on theory and an extensive qualitative field study, 2) building a measure for the construct using survey data, and 3) demonstrating its relevance by linking the construct to firms' selling performance with additional collected data. The results broaden and specify the current understanding of how to effectively deploy references in business markets and provide evidence of the hypothesized performance, as well as contingency effects. The established conceptual foundations for the phenomenon provide substantial opportunities for practitioners and theory-testing oriented business marketing research.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    مطالعه ی بازاریابی گردشگری
    خـریـد محـصـول
    انتقال ژن افقی از آگروباکتریوم به گیاهان
    خـریـد محـصـول
    بررسی تداخل بین پرده‌های مغناطیسی جراحی و پیس میکر ها یا ضربان ساز ها
    خـریـد محـصـول
    تشریح و آشکارسازی همه گیری کوید-۱۰(COVID-19)
    خـریـد محـصـول
    سلامت روان در کانادا: کوید-۱۹(COVID-19) و فراتر از آن
    خـریـد محـصـول
    کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
    خـریـد محـصـول
    آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
    خـریـد محـصـول
    چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
    خـریـد محـصـول
    اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
    برو بالا