light box
امتیاز 2.65 تأثیر محیط‌های بازاریابی بین المللی روی توسعه‌ی کارآفرینی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 15
تعداد کلمات : 8200
مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2018
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:تأثیر محیط‌های بازاریابی بین المللی روی توسعه‌ی کارآفرینی

 چکیده

 کارآفرینانف در سراسر دنیا، به دنبال شیوه‌هایی برای معرفی محصولات خود به بازارهای بین المللی هستند: متاسفانه، محیط بازاریابی بین المللی، دارای فرصت‌ها و تهدیدات بسیار زیادی برای سرمایه گذاران خارجی هستند. محیط‌های فرهنگی، سیاسی و فناوری به عنوان عوامل تعیین کننده در موفقیت کارآفرینی در بازارهای جهانی عمل می‌کنند. این مطالعه با هدف کشف اثرات این محیط‌های بازاریابی بین المللی بر پیشرفت‌های کارآفرینی انجام شده است. این مطالعه توصیفی بوده و از دیدگاه تاریخی به شدت به منابع ثانویه اطلاعات متکی است. تجزیه و تحلیل نشان داد که PESTEL و سایر عوامل انسانی تأثیر بسزایی در معاملات تجاری دارند. علاوه بر این، سیستم‌های سیاسی و مقررات دولتی در معاملات تجاری ارتباط زیادی با موفقیت کارآفرینی در عرصه‌های بین المللی دارد. این مطالعه ایجاد یک چارچوب حمایتی دولت را برای ارائه به عنوان بستری برای کارآفرینان مایل به موفقیت در بازارهای بین المللی توصیه می‌کند.

TITLE: Effects of international marketing environments on entrepreneurship development

Abstract

Entrepreneurs all over the world seek ways of introducing their products to international markets; unfortunately, the international marketing environment poses a lot of opportunities and threats to foreign entrants. The cultural, political, and technological environments act as determinant factors in entrepreneurial success in global markets. This study aims to unravel the effects of these international marketing environments on entrepreneurial developments. The study being descriptive and historical relied heavily on secondary sources of information. Analysis revealed that the PESTEL and other human factors have significant impacts on business transactions. Furthermore, the political systems and governmental regulations on business dealings have a lot to do with entrepreneurial success in the international arenas. The study recommends the establishment of a supportive governmental framework to serve as a platform for the willing entrepreneurs to succeed in the international markets.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
    خـریـد محـصـول
    سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
    خـریـد محـصـول
    رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
    خـریـد محـصـول
    زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
    خـریـد محـصـول
    نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا