بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری | دانلود مقاله تخصصی | متن به فارسی | | متن به فارسی | ترجمه مقالات و متون علمی
light box
امتیاز 2.58 بازاریابی رابطه مند آنلاین و وفاداری مشتری: دیدگاه تئوری سیگنالینگ">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22
تعداد کلمات : 7000
مجله : International Journal of Bank Marketing
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی رابطه مند آنلاین و وفاداری مشتری: دیدگاه تئوری سیگنالینگ

 چکیده

هدف – فناوری‌های آنلاین، در چند وقت اخیر، انقلابی در روند ایجاد رابطه بین شرکت‌ها و مشتریانشان ایجاد کرده‌اند. با این وجود، تمرکز و نظریه پردازی محدود در مورد توضیح ارتباط بین فعالیتهای بازاریابی ارتباط آنلاین (ORM) و تأثیر آنها بر اهداف بازاریابی روابط شرکت (RM) وجود دارد. بنابراین، هدف این مقاله بررسی نقش سیگنالینگ فعالیت‌های ORM در ایجاد اعتماد آنلاین و وفاداری مشتری، از دیدگاه تئوری سیگنالینگ است(بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری).

طراحی / روش / رویکرد – داده‌های این مطالعه از طریق نظرسنجی از ۴۲۹ مشتری بانک خرده فروشی غنا جمع آوری شده است. نتایج با استفاده از تکنیک‌های مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یافته‌ها – این مقاله نقش سیگنالینگ تعامل و تعامل آنلاین را در تأثیرگذاری بر نتایج RM بانک‌ها بر اساس تئوری سیگنالینگ برجسته می‌کند. این نتیجه گیری می‌کند که فعالیت‌های ارتباط آنلاین بانک، بیش از ابزارهای آنلاین مورد استفاده، نیاز به برقراری ارتباط سیگنال‌های مناسب و مفید دارند تا بر اعتماد و وفاداری آنلاین بین مشتریان تأثیر مثبت بگذارد(بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری).

اصالت / ارزش – این مطالعه، در منحصر به فرد خود، از تئوری سیگنالینگ برای توضیح نقش و تأثیر فعالیت‌های RM آنلاین در صنعت بانکداری استفاده می‌کند.

Title: Online relationship marketing and customer loyalty: a signaling theory perspective

Abstract

 Purpose – Online technologies have, in recent times, revolutionized the process of relationship building between firms and their customers. Nonetheless, there is a limited focus and theorization when it comes to explaining the link between online relationship marketing (ORM) activities and their impact on firm relationship marketing (RM) objectives. Thus, the purpose of this paper is to examine the signaling role of ORM activities in generating online trust and customer loyalty, through the lens of the signaling theory. Design/methodology/approach – Data for the study were gathered through a survey of 429 Ghanaian retail bank customers. Results were analyzed using structural equation modeling techniques. Findings – The paper highlights the signaling role of engagement and interactivity online in influencing banks’ RM outcomes per the signaling theory. It concludes that bank’s online relationship activities, over and above the online tools utilized, need to communicate appropriate and useful signals in order to positively influence online trust and loyalty among customers. Originality/value – The study, in its uniqueness, utilizes the signaling theory to explain the role and impact of online RM activities in the banking industry.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
ارزیابی اقتصادی آبیاری با آب شیرین شده دریا در تولید گوجه فرنگی گلخانه ای در جنوب اسپانیا
خـریـد محـصـول
نقش درمانی پپتیدهای ضد میکروبی در دیابت ملیتوس(شیرین)
خـریـد محـصـول
عوامل تعیین کننده حق الزحمه حسابرسی و نقش هیئت مدیره و ساختار مالکیت
خـریـد محـصـول
رشد جمعیت و بقایای حشره کش زنبورهای عسل در چشم انداز های کشاورزی گرمسیری
خـریـد محـصـول
اختلال کمبود توجه و بیش فعالی و اختلال دوقطبی: تشخیص، درمان
خـریـد محـصـول
ترانگزامیک اسید و عفونت مفاصل پری پروتز
خـریـد محـصـول
تشخیص عفونت اطراف پروتز
خـریـد محـصـول
بررسی پوشش آلبریچ برای بهینه‌سازی پنهان‌کاری صوتی(آکوستیک) زیردریایی‌ها
خـریـد محـصـول
کاربردهای هوش مصنوعی به عنوان یک روند مدرن برای دستیابی به نوآوری سازمانی
خـریـد محـصـول
رابطه بین اندازه شرکت و سودآوری با هموارسازی درآمد: شواهدی از شرکت‌های غذا و نوشیدنی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا