light box
امتیاز 2.58 چارچوب نظری برای استفاده از بازی های دیجیتال در آموزش معماری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 4400
مجله : Architecture Research
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چارچوب نظری برای استفاده از بازی های دیجیتال در آموزش معماری

 چکیده

  در عصر دیجیتال امروزی، این موضوع به خوبی مشخص شده است که کودکانی که در دنیایی از منابع تکنولوژیکی متولد می شوند، نمی توانند با روش های مرسوم آموزش ببینند. مانند بسیاری از زمینه های دیگر، پیشرفت سریع فناوری باعث تجدید نظرهای خاصی در زمینه آموزش شد. در آموزش معماری امروزی، استفاده از بازی های دیجیتال یکی از نمونه های بازنگری های ذکر شده است. با این حال، با توجه به مطالعات انجام شده به روز، مشاهده می شود که منابع فاقد مطالعاتی است که رابطه نظری بین آموزش معماری و یادگیری از طریق بازی های دیجیتال را بررسی کند. موضوع این پژوهش هسته آموزش معماری مرسوم، جایگاه یادگیری از طریق بازی های دیجیتال و ادغام بازی های دیجیتال با آموزش معماری از طریق زیرساخت های نظری است. هدف از مقاله تهیه شده ناشی از کمبود مطالعات در ادبیات، آشکار کردن رابطه بین یادگیری از طریق بازی های دیجیتال و آموزش معماری به طور کلی است. برای مطالعه انجام شده با این هدف، از مدل غربالگری استفاده شده و داده ها از طریق مرور ادبیات جمع آوری شده است. یافته‌های به‌دست‌آمده در سراسر ادبیات، زمینه مشترک نظری بین آموزش معماری مرسوم و یادگیری از طریق رویکرد بازی دیجیتال را نشان داده‌اند. این مطالعه از نظر ارائه مبنایی نظری برای مطالعات آتی در زمینه استفاده از بازی های دیجیتال در حوزه معماری حائز اهمیت است.

Title: Theoretical Framework for Using Digital Games in Architecture Education

Abstract

In today's architecture education, the utilization of digital games is one example of the mentioned revisions. However as the studies conducted up to date are taken into consideration, it is seen that the literature lacks studies investigating theoretic relation between the architecture education and learning via digital games. The subject of this study is the core of conventional architecture education, the place of the learning via digital games and the integration of digital games to architecture education via theoretical infrastructure. The aim of the article prepared originated from the lack of studies in the literature is to reveal the relation between the learning via digital games and architecture education in general. For the study conducted with this aim, the screening model is utilized and data is collected via reviewing the literature. The findings obtained throughout literature have revealed the theoretical common ground between the conventional architecture education and learning via digital gaming approach. This study is significant in terms of providing a theoretical basis for future studies regarding the utilization of digital games in the field of architecture

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا