light box
امتیاز 2.58 شرکتی شدن فوتبال و گزارش CSR توسط باشگاه های فوتبال حرفه ای در اروپا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 8500
مجله : International Journal of Sports Marketing and Sponsorship
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شرکتی شدن فوتبال و گزارش CSR توسط باشگاه های فوتبال حرفه ای در اروپا

 چکیده

  هدف – هدف این مقاله بررسی تفاوت‌ها در گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) در وب‌سایت‌های باشگاه‌های فوتبال مستقر در پنج کشور اروپایی با سطوح مختلف شرکت‌های فوتبال است. طراحی/روش/رویکرد – این مطالعه گزارش CSR را در اینترنت توسط باشگاه های فوتبال مستقر در پنج کشور اروپایی بررسی می کند. از تحلیل رگرسیون چندگانه برای تجزیه و تحلیل برخی از عوامل موثر بر گزارش و آزمون مجموعه ای از فرضیه ها استفاده می شود.یافته ها – یافته ها نشان می دهد که باشگاه های کشورهایی که سطح شرکت در آنها بالاتر است، اطلاعات CSR بیشتری را افشا می کنند. همچنین، باشگاه‌هایی که دید عمومی بالاتری دارند، تنوع بیشتری از اطلاعات CSR را افشا می‌کنند. اصالت/ارزش – این مطالعه با ارائه داده‌های تجربی جدید و با بسط تحقیقات قبلی برای مقایسه چنین شیوه‌هایی در چارچوب‌های مختلف بین‌المللی CSR، به تحقیقات کمیاب در مورد گزارش CSR در لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای می‌افزاید(باشگاه های فوتبال حرفه ای).

Title: The corporatisation of football and CSR reporting by professional football clubs in Europe

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to examine differences in corporate social responsibility (CSR) reporting on the websites of football clubs based in five European countries with different levels of football corporatisation.
Design/methodology/approach – The study examines CSR reporting on the internet by football clubs based in five European countries. Multiple regression analysis is used to analyse some factors which influence reporting and test a set of hypotheses.
Findings – The findings suggest that clubs from countries in which the level of corporatisation is higher disclose more CSR information. Also, clubs with higher public visibility disclose a higher variety of CSR information.
Originality/value – This study adds to the scarce research on CSR reporting in professional sports leagues by providing new empirical data and by extending prior research comparing such practices within different international frameworks of CSR.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا