light box
امتیاز 1.50 برایندها و پیامدهای مربیگری سازمانی: مقایسه‌ی یک نظر سنجی تخصصی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 5
تعداد کلمات : 2025
مجله : J PROD INNOV MANAG
انتشار : 2011
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:برایندها و پیامدهای مربیگری سازمانی: مقایسه‌ی یک نظر سنجی تخصصی و یافته‌های کلیدی حاصل از منابع و مطالعات

 چکیده

 این مقاله به مقایسه‌ی اندازه گیری پیامدهای سازمانی از مدیران و مربیگیری رهبری بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده در منابع می‌پردازد. بررسی مربیگری رهبری و مدیریت اجرایی، ارائه شده و یک مطالعه‌ی موردی به اندازه گیری اثر بخشی رهبری و مدیریت اجرایی گزارش می‌شود(برایندها و پیامدهای مربیگری سازمانی). روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه‌ی موردی، یک طرح تحقیقاتی علمی نیست، بلکه یک نظر سنجی رضایت مشتری است. با این حال، نتایج اطلاعات را در خصوص ارزش، ROI و تأثیر مربیگری رهبری و مدیریت اجرایی ارائه می‌کند.

 

 

 title: Product Design and Marketing: Reflections After Fifteen Years

Abstract

This paper provides a brief assessment of the current state of design research within the field of academic marketing. A definition of design is provided that is based on user benefits. This is followed by a set of prescriptions to enhance the prominence of design research in future years. These prescriptions focus on research scope and the training of young scholars.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مطالعه ی بازاریابی گردشگری
خـریـد محـصـول
انتقال ژن افقی از آگروباکتریوم به گیاهان
خـریـد محـصـول
بررسی تداخل بین پرده‌های مغناطیسی جراحی و پیس میکر ها یا ضربان ساز ها
خـریـد محـصـول
تشریح و آشکارسازی همه گیری کوید-۱۰(COVID-19)
خـریـد محـصـول
سلامت روان در کانادا: کوید-۱۹(COVID-19) و فراتر از آن
خـریـد محـصـول
کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
خـریـد محـصـول
آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
خـریـد محـصـول
چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
خـریـد محـصـول
تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
خـریـد محـصـول
اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا