light box
امتیاز 2.58 بررسی اهمیت و ضرورت تولید ، بازاریابی بین المللی ، صادرات و تأمین مالی پروژه های کشاورزی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 4400
مجله : The Open Access Journal of Resistive Economics (OAJRE)/
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی اهمیت و  ضرورت تولید ، بازاریابی بین المللی ، صادرات و تأمین مالی پروژه های کشاورزی در ایران مطالعه موردی: انواع قارچ های خوراکی و دارویی

چکیده

کاهش قیمت نفت و نیاز به افزایش درآمد صادرات و تجارت بدون نفت  . نیاز به جبران خسارات اقتصادی گذشته و تأمین مالی ، بحران آب و نیاز به تولید و صادرات با ارزش افزوده بالا و کم مصرف محصولات آب صادرات و برنامه ریزی تولید را به چالش کشیده است. هدف از مطالعه توصیفی تحلیلی ، استفاده از ادبیات تحقیق و مصاحبه با متخصصان و آمار منتشر شده از مرکز آماری ایران و انجمن قارچ ایران و بانک جهانی ، ضرورت بازاریابی ، صادرات و تأمین مالی قارچ بین المللی به دلیل مزیت های نسبی این صنعت در ایران ارزیابی شده است. . وجود مزیت نسبی: نیروی کار و منابع انرژی ارزان تر ، تنوع آب و هوایی (در مقایسه با کشورهای منطقه) ، فاصله کم با کشورهای همسایه (در مقایسه با تولیدکنندگان بزرگ) ، تولید تولید داخلی و عدم واردات مواد اولیه ، تقاضای مکرر به دلیل امنیت غذایی ، رعایت اصول کشاورزی سبز ، ضرورت صنعت قارچ را توجیه می کند. با استفاده از تمام مزایای مقایسه ای ذکر شده ، محصول بهای تمام شده کاهش می یابد و قیمت رقابتی به عنوان یک مزیت رقابتی کسب می کند که جذب بازارهای صادراتی را امکان پذیر می کند. با توجه به امکانات پردازش قارچ (افزایش ارزش افزوده و با آب کم) راه حلی برای صادرات غیرنفتی و بحران آب است(بررسی اهمیت و ضرورت تولید).

TITLE: The Necessity of Production, International Marketing, Export And Financing of Agricultural Projects in Iran (Case Study: Variety of Edible and Medicinal Mushrooms)

Abstract

 Falling oil prices and the need to increase no- oil export and exchange earnings, Exposing post-embargo and need to compensation of past economic losses and financing, the water crisis and the need to produce and export of high value-added and low- Consumption water products has challenged exports and production planning. purpose of descriptive analytical study, using research literature and interviews with experts and published statistics from Iran Statistical centre and Iranian mushroom Association and World Bank, is evaluated necessity of international marketing , export and financing of Mushrooms due to the comparative advantages of this industry in Iran. Existence of comparative advantage: cheaper labour and energy resources, climate variability (compared with regional countries), lower distance with neighbouring countries (compared with major producers),producing all- domestic production and No import raw materials, the frequent demand due to food security, compliance with the green agriculture principles, justifies the necessity of due to mushroom industry. Using of all mentioned comparative advantage, reduces the cost product and earns competitive price as a competitive advantage that makes it possible to attract export markets. According to the mushroom processing facilities (increase in value-added and with little water) is solution to nonoil exports and the water crisis.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا