light box
امتیاز 2.93 بررسی برند سازی یا ایجاد برند در سرویس وخدمات کتابخانه های عمومی بریتانیا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 23
تعداد کلمات : 5300
مجله : New Library World
انتشار : 2015
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی برند سازی یا ایجاد برند در سرویس وخدمات کتابخانه های عمومی بریتانیا   

 چکیده  

 هدف: هدف این مطالعه بررسی فرایند برند سازی در سرویس‌های کتابخانه‌ای بریتانیا است.

روش: منابع مربوط به برند سازی بررسی شدند. این مطالعه در ۴ هفته انجام شد و از نظر سنجی و پرسش نامه بین مدیران کتابخانه‌ها برای جمع اوری اطلاعات استفاده شد.

 یافته‌ها: بر طبق یافته‌ها، مدیران خدمات برند سازی، خدمات برند را در فرایند بازاریابی مد نظر قرار نمی‌دهند. برند سازی مناسب یک روش مطلوب برای خدمات کتابخانه‌های عمومی به منظور افزایش اعتبار و گرفتن مالکیت برای کارکنان و پرسنل است(بررسی برند سازی یا ایجاد برند).

 محدودیت مطالعه: به دلیل محدودیت زمان، پاسخ زیادی جمع اوری نشد.

 اهمیت عملی: داده‌های مناسب و خوب در مورد کاربرد برند سازی در بخش کتابخانه‌های دولتی انگلستان برای متخصصان و و محققان سودمند هستند.

 اصلیت/ ارزش: این مطالعه به به بهبود دانش مربوط به برند سازی کمک زیادی می‌کند.

Title: Branding in the United Kingdom public library service

Abstract

 Purpose – To provide an overview of branding activity in the UK public library service.
Design/methodology/approach – A review of branding literature was undertaken. The primary research was conducted over a four-week period and consisted of a questionnaire survey distributed to heads of services in order to gain data regarding branding of the service.
Findings – The research indicated that heads of service do give consideration to branding in their marketing plans. Branding properly planned and developed may be one way in which the public library service can raise its image and allow employees to take ownership of the service.
Research limitations/implications – Owing to the time element involved in the gathering of data responses were not as high as previously anticipated.
Practical implications – A good insight into the application of branding in the UK public library sector which would interest practitioners and academics alike.
Originality/value – Contributes to the domain of knowledge which is weak in the area of branding in libraries.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
تحلیل مقطعی در خصوص تاثیراجرای قانون روی اختلالات در دارایی مشهود تحت IFRS
خـریـد محـصـول
مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد
خـریـد محـصـول
عدم امنیت شغلی، عدالت رویه‌ای و اثرات تعدیل نیرو
خـریـد محـصـول
شیوه های کار انعطاف پذیر و جذابیت سازمانی در آلمان: نقش میانجی پشتیبانی
خـریـد محـصـول
اثرات همسال در تصمیمات افشای شرکتی
خـریـد محـصـول
ارزشگذاری دارایی چند منظوره برای زیرساخت عمرانی: همسوسازی رویکرد های ارزش گذاری
خـریـد محـصـول
وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه
خـریـد محـصـول
روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید
خـریـد محـصـول
دکترین نخستین فروش مالکیت فکری و خط مشی در برابر محدودیت های بیگانگی
خـریـد محـصـول
هدف گذاری تورم در اقتصادهای نوظهور با تورم بالا: درسهایی درباره قوانین و ابزارها
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا