light box
امتیاز 2.93 بررسی سیاست زیست محیطی، اتخاذ تصمیم و اثرات ارتجاعی">

عنوان فارسی مقاله:بررسی سیاست زیست محیطی،  اتخاذ تصمیم و  اثرات ارتجاعی در بخش حمل و نقل  و ترابری  آمریکا

 چکیده  

تکنولوژی‌ها و خط مشی‌های نوین، باعث ارتقاء و بهبود بازدهی وسایل حمل و نقل ونقلیه ی سنگین در آمریکا گردیده است. این بازدهی بالا منجر به پایین آمدن هزینه‌های ترابری بر حسب دلار در میال برای شرکت‌ها می‌شود و برخی مسائل را در مورد واکنش‌های شرکت به این هزینه‌های پایین ایجاد کرده است. یک موضوع خاص در این رابطه، اثرات ارتجاعی بر مصرف انرژی است که بر مزایای این خط مشی‌ها و تکنوولژی ها اثر دارد. در حالی که پژوهش‌های اندکی نشان می‌دهند که اثرات ارتجاعی در بخش ترابری ایالات متحده اندک است، ولی تحقیقات اندکی با بررسی مستقیم صحت و دقت این یافته‌ها را از طریق مصاحبه با شرکت‌های ترابری در بخش مربوطه انجام شدند. با توجه به یافته‌های مصاحبه با هشت شرکت ترابری، این مطالعه در صدد بررسی فاکتور کلیدی تأثیر گذار بر تصمیم گیری سطح شرکت در رژیم‌های سیاست بازدهی مصرف انرژی است. در واقع، ما بر اجزا و مؤلفه‌های اثر ارتجاعی کارکردهای ترابری با در نظر گرفتن بازدهی مصرف سوخت تاکید خواهیم داشت. بر طبق نتایج، اثرات ارتجاعی مستقیم و غیر مستقیم، اندک است. این یافته‌ها به تقویت اعتبار سنجی تحقیقات ازمایشی کمک می‌کند که یک همبستگی پیوسته بین هزینه‌های ترابری و مقدار مسافت طی شده را نشان می‌دهد و باعث بالا رفتن دانش ما در مورد تاثیرات ارتجاعی در بخش ترابری شد و لذا داده‌های مهمی برای تحلیل اثرات خط مشی‌های آینده ارائه می‌کند(بررسی سیاست زیست محیطی).

Title: Environmental policy, decision making, and rebound effects in the U.S. trucking sector

Abstract

New technologies and policies have improved the efficiency of heavy-duty vehicles operating in the United States. These improvements reduce transportation costs ($/mile) for firms and raise questions about firm-level responses to these lower costs. Of particular concern are potential rebound effects on energy consumption that would partially offset the benefits these new technologies and policies aim to achieve. Although recent quantitative research has suggested that rebound effects in the U.S. trucking sector are negligible, very little has been done to “ground-truth” these results through discussions with transportation firms in the trucking sector. Based on interview results with eight trucking firms, this paper discusses the key factors that influence firm-level decision making within energy efficiency policy regimes. In particular, we focus on elements of the rebound effect and the elasticity of travel activity with respect to fuel efficiency. We find that both direct and indirect rebound effects may be small for reasons discussed in the paper. These results help validate recent empirical studies that point to an inelastic relationship between transportation costs and vehicle miles traveled and help expand our understanding of rebound effects in the trucking sector, thereby providing important information for impact analysis and future policy development.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    افزایش ظرفیت برای توسعه کارآمد استعدادهای ورزشی: درک فرصت ها و چالش ها
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل مقایسه ای و کاربرد شبکه های عصبی عمیق در پیش بینی کووید -۱۹
    خـریـد محـصـول
    تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری
    خـریـد محـصـول
    نوآوری های بنیادی: بین دانش و فرصت های تحقیقاتی آینده
    خـریـد محـصـول
    تحلیل قصد استفاده از چت بات: مشاوره دامپزشکی
    خـریـد محـصـول
    اثرات مکمّل های دیجیتال بر بهره وری و اشتغال
    خـریـد محـصـول
    درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری بر قصد آنها نسبت به کارآفرینی
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه های موثر مدیریت منابع انسانی بر حفظ کارمندان: دانشگاه فنی تاماله
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حرفه‌ای گری و تجربه حسابرس بر سطح قضاوت‌های مهم با اخلاق حرفه‌ای
    خـریـد محـصـول
    تاب آوری کارکنان، القای اطلاعات و ارائه خدمات بین ارائه دهندگان بیمه خدمات درمانی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا