بررسی مدل تشخیصی به منظور بازاریابی وایرال آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 35

تعداد کلمات : 7500

مجله : Pacific Science Review B: Humanities and Social Sciences

انتشار : 2015

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
13 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1550 بازدید
28,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی مدل تشخیصی به منظور بازاریابی وایرال آنلاین که بر روی  نیت و قصد رفتاری مشتریان اثر گذار است

 چکیده

 توسعه و ترقی در  زمینه ی فن آوری ارتباطات منجر به تکامل یک شکل الکترونیکی جدید از تبلیغات دهان به دهان ، یعنی ارتباطات بازاریابی ویروسی یا وایرال شده است. بازاریابی ویروسی ناشی از اینترنت ابزاری بسیار مؤثر است که امروزه در اختیار بازاریابان است. بازاریابی آنلاین توسط سازمان های مختلف از طریق سیستم عامل ها ، مانند وبلاگ ها ، وب سایت های شرکت ها و سایت های شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است. بازاریابی آنلاین به سازمانها کمک می کند تا با اتخاذ راهکارهایی برای دستیابی به مشتریان خود ، تجارت خود را توسعه دهند. از چنین بازاریابی می توان برای ایجاد آگاهی از برند در بین جمعیت بزرگ در مدت زمان کوتاهی استفاده کرد. علاوه بر این ، مصرف کنندگان می توانند مارک ها را به دیگران ارجاع دهند. تبلیغات دهان به دهان می تواند عاملی قدرتمند برای تأثیرگذاری بر تصمیم خرید مشتریان باشد. این مقاله تلاشی برای پیش بینی قصد خرید مصرف کنندگان در نتیجه تکنیک های بازاریابی ویروسی ناشی از اینترنت است. این مطالعه بر روی داده های اولیه جمع آوری شده از طریق پرسشنامه خود ساختار یافته و بر اساس مقیاس لیکرت پنج نقطه ای انجام شده است. از نمونه گیری قضاوت غیرممکن استفاده شد. تجزیه و تحلیل سوگیری با استفاده از نرم افزار آماری SPSS 16.0 انجام شد. این مطالعه عوامل مهم پیش بینی رفتار خرید مشتری را تعیین می کند. مدیران بازاریابی باید این عوامل را درک کرده و به درستی مشتری را هدف قرار دهند. استفاده مناسب از این عوامل می تواند به شکوفایی مشاغل مدیران کمک کند. در این مطالعه ، دریافتیم که عوامل مؤثر بر اثربخشی ، سطح بالای امنیت و افزایش مارک پیش بینی کننده اهمیت خرید مشتری مصرف کننده بوده است(بررسی مدل تشخیصی بازاریابی وایرال آنلاین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Discriminant model for online viral marketing influencing consumers behavioural intention

Abstract

Advancements in communication technology have given rise to the evolution of a new electronic form of word-of-mouth publicity i.e., viral marketing communication. Internet induced viral marketing is a highly effective tool available to marketers today. Online marketing has been used by various organizations via platforms, such as blogs, company websites, and social networking sites. Online marketing is helping organizations to grow their business by adopting strategies to reach out to their customers. Such marketing can be used to generate brand awareness among large populations in a short span of time; in addition, consumers can refer brands to others. Word of mouth publicity can be a powerful factor to influence the purchasing decision of customers. This paper is an attempt to predict the buying intention of consumers as a result of internet induced viral marketing techniques. The study was performed on primary data collected through self-structured questionnaire based on a five-point Likert Scale. Nonprobability judgemental sampling was used. Discriminate analysis was performed using statistical software SPSS 16.0. The study determines the important factors that predict customer buying behaviour. Marketing managers should understand these factors and appropriately target the customer. Appropriate use of these factors can help the managers' businesses flourish. In this study, we found that the factors immense efficacy, professed security and escalating brand were significant predictors of the consumer's buying intention.
    دیدگاهتان را بنویسید