light box
امتیاز 2.93 ایجاد و بهبود ارتباط  بین  شرکت‌های بیمه‌ی عمر  و واسطه‌های بیمه‌ای">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 24
تعداد کلمات : 7000
مجله : Managing Service Quality
انتشار : 2014
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ایجاد و بهبود ارتباط  بین  شرکت‌های بیمه‌ی عمر  و واسطه‌های بیمه‌ای

 چکیده  

هدف: مطالعه‌ی فعلی به دنبال تحقیق در مورد فاکتورهای تأثیر گذار بر کیفیت ارتباط (RQ)، کیفیت ارتباط و گرایش رابطه طولانی مدت میان اعضا و بخش‌های کانال بازاریابی بیمه است.

 روش: در این تحقیق از مصاحبه‌ی عمیق و نظر سنجی جهت مطالعهی گرایش رابطه بلند مدت بین واسطه‌های بیمه گر و بیمه گران عمر در تایوان بهره برده شد.

یافته‌ها: یافته‌ها حاکی از آن است که فاکتورهای تأثیر گذار بر کیفیت ارتباط (مشتری مداری، مهارت، شباهت و شدت رابطه) تأثیر مثبت بر روی جهت گیری رابطه بلند مدت دارا می‌باشد. فاکتورهای تأثیر گذار بر رابطه کیفیت، تأثیر مثبت بر روی اثر متقابل گرایش رابطه طولانی مدت از طریق اثرات واسطه‌ای رابطه کیفیت دارا می‌باشد.

اصلیت/ارزش: مقاله‌ی حاضر از طریق ارتباط مشارکتی طولانی مدت با تاکید بر صنایع خودرو، غذا، اطلاعات الکترونیک، نساجی و مالی به دنبال پر کردن شکاف‌ها است(بهبود ارتباط  بین  شرکت‌های بیمه‌ی عمر). برون سپاری بازاریابی بیمه از دیدگاه کیفیت رابطه کم‌تر بررسی شده‌اند. لذا این تحقیق برای تصمیم گیران در صنعت بیمه، که به منظور بهبود روابط عرضه کننده- توزیع کننده می‌باشند بسیار مهم است.

Title: Managing Service Quality

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to investigate the influential factors of the antecedents of relationship quality (RQ), RQ, and long-term relationship orientation between the members that constitute the insurance marketing channel.
Design/methodology/approach – This study uses in-depth interviews as well as a survey to examine long-term relationship orientation between life insurers and insurance intermediaries in Taiwan.
Findings – Results indicate that antecedents of RQ (customer orientation, expertise, similarity, and contact intensity) have a positive effect on RQ. Relationship qualities (trust, satisfaction, and commitment) have a positive effect on the long-term relationship orientation. The antecedents of RQ have a positive effect on the interaction of long-term relationship orientation through mediating effects of RQ.
Originality/value – It fills a gap in the literature by explores the long-term cooperative relationship between life insurers and insurance intermediaries based on the RQ perspective. Further, previous studies have focused on the automobile, food, electronic information, textile, and financial industries. Few studies have looked at insurance marketing outsourcing from a RQ perspective. Thus, this study will be useful to decision makers in the insurance industry seeking to improve their supplierdistributor relationships.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا