ایجاد و بهبود ارتباط  بین  شرکت‌های بیمه‌ی عمر  و واسطه‌های بیمه‌ای

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 24

تعداد کلمات : 7000

مجله : Managing Service Quality

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1315 بازدید
12,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ایجاد و بهبود ارتباط  بین  شرکت‌های بیمه‌ی عمر  و واسطه‌های بیمه‌ای

 چکیده  

هدف: مطالعه‌ی فعلی به دنبال تحقیق در مورد فاکتورهای تأثیر گذار بر کیفیت ارتباط (RQ)، کیفیت ارتباط و گرایش رابطه طولانی مدت میان اعضا و بخش‌های کانال بازاریابی بیمه است.

 روش: در این تحقیق از مصاحبه‌ی عمیق و نظر سنجی جهت مطالعهی گرایش رابطه بلند مدت بین واسطه‌های بیمه گر و بیمه گران عمر در تایوان بهره برده شد.

یافته‌ها: یافته‌ها حاکی از آن است که فاکتورهای تأثیر گذار بر کیفیت ارتباط (مشتری مداری، مهارت، شباهت و شدت رابطه) تأثیر مثبت بر روی جهت گیری رابطه بلند مدت دارا می‌باشد. فاکتورهای تأثیر گذار بر رابطه کیفیت، تأثیر مثبت بر روی اثر متقابل گرایش رابطه طولانی مدت از طریق اثرات واسطه‌ای رابطه کیفیت دارا می‌باشد.

اصلیت/ارزش: مقاله‌ی حاضر از طریق ارتباط مشارکتی طولانی مدت با تاکید بر صنایع خودرو، غذا، اطلاعات الکترونیک، نساجی و مالی به دنبال پر کردن شکاف‌ها است(بهبود ارتباط  بین  شرکت‌های بیمه‌ی عمر). برون سپاری بازاریابی بیمه از دیدگاه کیفیت رابطه کم‌تر بررسی شده‌اند. لذا این تحقیق برای تصمیم گیران در صنعت بیمه، که به منظور بهبود روابط عرضه کننده- توزیع کننده می‌باشند بسیار مهم است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Managing Service Quality

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to investigate the influential factors of the antecedents of relationship quality (RQ), RQ, and long-term relationship orientation between the members that constitute the insurance marketing channel. Design/methodology/approach – This study uses in-depth interviews as well as a survey to examine long-term relationship orientation between life insurers and insurance intermediaries in Taiwan. Findings – Results indicate that antecedents of RQ (customer orientation, expertise, similarity, and contact intensity) have a positive effect on RQ. Relationship qualities (trust, satisfaction, and commitment) have a positive effect on the long-term relationship orientation. The antecedents of RQ have a positive effect on the interaction of long-term relationship orientation through mediating effects of RQ. Originality/value – It fills a gap in the literature by explores the long-term cooperative relationship between life insurers and insurance intermediaries based on the RQ perspective. Further, previous studies have focused on the automobile, food, electronic information, textile, and financial industries. Few studies have looked at insurance marketing outsourcing from a RQ perspective. Thus, this study will be useful to decision makers in the insurance industry seeking to improve their supplierdistributor relationships.
دیدگاهتان را بنویسید