عنوان فارسی مقاله:تأثیر اعتماد به برند و تصویر برند بر وفاداری کاربران بانکداری موبایلی
چکیده
صنعت بانکداری از فناوری اطلاعات برای رفع نیازهای مشتری و ایجاد رضایت مشتری از طریق ارائهی بهترین و موثرترین خدمات، استفاده میکند. یکی از راههای واقعی سازی خدمات مؤثر و کارآمد، ایجاد صنعت خدمات بانکی موبایل است(تأثیر اعتماد به برند و تصویربرند). هدف از این مطالعه تعیین تأثیر اعتماد به نفس برند و تصویر برند بر وفاداری مشتریان است. دادههای به دست آمده در این مطالعه از طریق دادههای اولیه در حالی که تکنیک جمع آوری دادهها با توزیع پرسشنامه است. پرسشنامههای جمع آوری شده از ۱۰۰ پاسخ دهنده بود. روش تعیین پاسخ دهندگان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی هدفمند است. در این مطالعه نویسندگان از روش آنالیز رگرسیون چندگانه استفاده کردهاند که با استفاده از نرم افزار SPSS 21.0 و با استفاده از نرم افزار SPSS 21.0 پردازش شده است. نتایج نشان داد که متغیرهای اعتماد به نفس و تصویر برند، متغیر وفاداری را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار میدهند(تأثیر اعتماد به برند و تصویربرند).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.