تأثیر اعتماد به برند و تصویر برند بر وفاداری کاربران بانکداری موبایلی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 10

تعداد کلمات : 4000

مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
1 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1444 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر اعتماد به برند و تصویر برند بر وفاداری کاربران بانکداری موبایلی

 چکیده

 صنعت بانکداری از فناوری اطلاعات برای رفع نیازهای مشتری و ایجاد رضایت مشتری از طریق ارائه‌ی بهترین و موثرترین خدمات، استفاده می‌کند. یکی از راه‌های واقعی سازی خدمات مؤثر و کارآمد، ایجاد صنعت خدمات بانکی موبایل است(تأثیر اعتماد به برند و تصویربرند). هدف از این مطالعه تعیین تأثیر اعتماد به نفس برند و تصویر برند بر وفاداری مشتریان است. داده‌های به دست آمده در این مطالعه از طریق داده‌های اولیه در حالی که تکنیک جمع آوری داده‌ها با توزیع پرسشنامه است. پرسشنامه‌های جمع آوری شده از ۱۰۰ پاسخ دهنده بود. روش تعیین پاسخ دهندگان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی هدفمند است. در این مطالعه نویسندگان از روش آنالیز رگرسیون چندگانه استفاده کرده‌اند که با استفاده از نرم افزار SPSS 21.0 و با استفاده از نرم افزار SPSS 21.0 پردازش شده است. نتایج نشان داد که متغیرهای اعتماد به نفس و تصویر برند، متغیر وفاداری را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهند(تأثیر اعتماد به برند و تصویربرند).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The Influence of Brand Trust and Brand Image on Mobile Banking Users’ Loyalty

Abstract

The banking industry uses information technology to meet customer needs and create customer satisfaction through providing the best and most effective and efficient services. One way to actualize the effective and efficient services is through the banking industry creating a mobile banking service. The purpose of this study is to determine the effect of brand trust and brand image on the customers’ loyalty. The data obtained in this study is through primary data while the data collection technique is by distributing questionnaires. Questionnaires collected were from 100 respondents. The technique of determining respondents is by using purposive random sampling technique. In this study the authors used the Multiple Regression Analysis method, processed statistically using SPSS 21.0 software.an software SPSS 21.0. The result showed that the brand trust and brand image variables significantly influence the loyalty variable.
    دیدگاهتان را بنویسید