عنوان فارسی مقاله:تأثیر سرمایهی اجتماعی و تعامل اجتماعی روی قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن تسهیم و اشتراک دانش در زمینهی تجارت اجتماعی
چکیده
در این تحقیق، ما عوامل مؤثر بر رفتار تسهیم و اشتراک دانش و قصد خرید مشتری را بر مبنای دو نظریه سرمایه اجتماعی و تعامل اجتماعی شناسایی میکنیم. مدل مفهومی، که بر مبنای مبانی نظری طراحی گردیده است، شامل ابعاد این دو نظریه میباشد. به علاوه، تسهیم دانش و اطلاعات به عنوان یک تعدیل کننده و واسطهای در نظر گرفته میشود. ما به مطالعهی رابطهی بین این متغیرها و قصد خرید مشتریان در زمینهی تجارت اجتماعی میپردازیم. نمونهی آماری ۲۵۴ نفر میباشد که بیش از ۵ بار از سایتهای تجارت اجتماعی خرید کرده بودند. نتایج نشان میدهد که ابعاد نظریه سرمایه اجتماعی و نظریه تعامل اجتماعی رابطهی معنی دار با اشتراک اطلاعات/ دانش دارد. به علاوه، تسهیم دانش/اطلاعات نقش واسطهای در مدل پیشنهادی دارد(تأثیر سرمایهی اجتماعی و تعامل اجتماعی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.