عنوان فارسی مقاله:تأثیر قدرت COSER روی وفاداری خدمات: سرویس تعمیرات اتومبیل در تونس
چکیده
این مقاله به بررسی اثرات قدرت رابطهی کارکنان خدمات مشتری (COSER) روی وفاداری شخصی و وفاداری سازمانی در سرویس تعمیر اتومبیل تونس میپردازد. این مطالعه بر اساس واسطههای تعمیر اتومبیل در تونس بوده و از دادههای کمی استفاده میکند. مدل علی از طریق مدل سازی معادلهی ساختاری تست شد. دادهها از ۳۳۲ مشتری جمع اوری شد. نتایج نشان میدهد که قدرت COSER دارای اثر زیادی روی وفاداری خدمات است. با این حال، و بر خلاف منابع، اثر غیر مستقیم ناشی از وفاداری شخصی است. نتایج اهمیت زیادی برای شیوههای بازاریابی شرکتهای خدماتی دارد که تولید وفاداری مشتری از طریق وفاداری شخصی ضمن اجتناب از ریسک میکند(تأثیر قدرت COSER روی وفاداری خدمات).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.