عنوان فارسی مقاله: تأمین مالی بنادر به روش مالکیت دولتی در چین: ویژگیها، روش و تحلیل تئوری قرارداد
چکیده
از ۱۹۷۰ و ۸۰ میلادی، اسکله اجارهای تحت مالکیت دولتی مدل تأمین مالی اصلی نبادر غالب در بنادر کانتینری متوسط و بزرگ غربی بوده است(تأمین مالی بنادربه روش دولت چین). در چین، بسیاری از پروژههای بنادر و اسکلهها به بررسی مدل تأمین مالی بنادر اجارهای پرداختهاند. با این حال برخی شواهد نشان میدهد که تأمین مالی بنادر اجارهای در چین نوعی مدل تأمین مالی بین المللی است. بر اساس دلایل مربوط به ویژگیها و روشها، این مقاله به تحلیل مدل تأمین مالی بنادر شبه مالکی از دیدگاه نظریه قرارداد میپردازد و آن را میتوان به صورت رابطه مالک و مدیر و قرارداد توزیع بندر دو لایهای با سه شرکت کننده در نظر گرفت: بخش مدیریت دارایی دولتی، شرکت سرمایه گذاری بنادر و اپراتورها. به علاوه نتایج نشان میدهد که در مدل تأمین مالی بنادر شبه مالکی چین، خواه با سرمایه گذاری مشترک و خواه با اجاره زمینهای بنادر و یا در هردوی اینها، طرح محرک بهینه مشابه با مدل تأمین مالی بنادر بین المللی با اجاره با سود اشتراکی و یا اجاره ترکیبی است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.