light box
امتیاز 2.58 بررسی تاثیرات شهرت شرکت مشتری مدارانه روی برایند های ارتباطی و ریسک درک شده">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35
تعداد کلمات : 9400
مجله : Journal of Product & Brand Management
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی تاثیرات شهرت شرکت مشتری مدارانه روی برایند های ارتباطی و ریسک درک شده: اطلاعاتی از متغیرهای جنسیت در خرده فروشی

 چکیده

هدف – با توجه به اهمیت استراتژیک شهرت شرکت به دلیل پتانسیل ایجاد ارزش، تحقیقات شهرت فعلی بر نتایج مطلوب مشتری متمرکز است. این مطالعه مدلی را پیشنهاد می‌کند که شهرت شرکتی مبتنی بر مشتری خرده فروشان مد را با ریسک درک شده توسط مشتری و دو نتیجه رابطه ای-اعتماد و تعهد مرتبط می‌کند. علاوه بر این، این مطالعه آزمایش می‌کند که آیا مسیرهای فرض شده برای خریداران زن و مرد به یک اندازه قوی است یا خیر.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – داده‌های این مطالعه از طریق رویکرد پیمایش آنلاین جمع آوری شده است. با استفاده از نمونه‌ای از بیش از ۳۰۰ مشتری خرده فروشی و مدل معادلات ساختاری، فرضیه‌ها را آزمایش کردیم.

یافته‌ها – با تکیه بر تحقیقات قبلی، نظریه تعهد – اعتماد در بازاریابی رابطه‌ای و نظریه سیگنالینگ، ما از ارتباط مستقیم و غیر مستقیم بین شهرت خرده فروشان و نتایج رابطه‌ای، نقش مداخله کننده ریسک درک شده و نقش تا حدی تعدیل کننده جنسیت حمایت می‌کنیم.

مفاهیم کاربردی – یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد که شهرت مثبت خرده فروش می‌تواند ریسک مشتریان را کاهش داده و باعث ایجاد اعتماد شود، که به نوبه خود تعهد مشتری را ارتقا می‌بخشد.

اصالت/ارزش – تعداد فزاینده‌ای از مثالها نشان می‌دهد که خرده فروشان (به ویژه خرده فروشان مد) باید شهرت خود را مدیریت کنند، که می‌تواند به طرق بی شمار مورد تهدید قرار گیرد. با این حال، تا کنون، هیچ مطالعه فردی به طور تجربی هیچ یک از این نتایج شهرت را به طور همزمان بررسی نکرده یا تفاوت‌های جنسیتی را در نظر نگرفته است. بنابراین، ما با بررسی مکانیزمی که CBR بر نتایج مربوط به مشتریان تأثیر می‌گذارد و با در نظر گرفتن عوامل زمینه‌ای، یک شکاف مهم تحقیقاتی را برطرف می‌کنیم(تاثیرات شهرت شرکت مشتری مدارانه).

Title: Effects of Customer-Based Corporate Reputation on Perceived Risk and Relational Outcomes: Empirical Evidence from Gender Moderation in Fashion Retailing

Abstract

Purpose — Given the strategic importance of firm reputation due to its potential for value creation, extant reputation research focuses on favorable customer outcomes. This study proposes and tests a model that relates the customer-based corporate reputation of fashion retailers to customer-perceived risk and two relational outcomes—trust and commitment. In addition, this study tests whether or not the hypothesized paths are equally strong for male and female shoppers. Design/methodology/approach — Data for this study was collected through an online survey approach. Using a sample of more than 300 retail customers and structural equation modelling, we tested the hypotheses. Findings — Drawing on previous research, commitment–trust theory of relationship marketing, and signaling theory, we find support for direct and indirect links between retailers’ reputation and relational outcomes, the intervening role of perceived risk, and the partially moderational role of gender. Practical implications The findings of this research suggest that a retailer’s positive reputation can reduce customers’ risk and engender trust, which in turn promotes customer commitment. Originality/Value — A growing number of examples suggests that retailers (specially fashion retailers) need to manage their reputation, which can come under threat in myriad ways, and its outcomes. However, so far, no individual study empirically investigates any of these reputation outcomes simultaneously or considered gender differences. Thus, we address an important research gap by examining the mechanism through which CBR affects relevant customer outcomes and by considering contextual factors.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا