light box
امتیاز 2.58 استفاده از رنگ در تبلیغات چاپی تجاری بین‌المللی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11
تعداد کلمات : 3400
مجله : Industrial Marketing Management
انتشار : 2000
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استفاده از رنگ در تبلیغات چاپی تجاری بین‌المللی

 چکیده

  استفاده از رنگ مناسب در تبلیغات تجاری بین‌المللی می‌تواند تاثیر عمیقی بر موفقیت یک محصول تبلیغاتی داشته باشد. این مطالعه استفاده از رنگ ها را در تبلیغات تجاری در فرانسه، ایالات متحده و ونزوئلا مقایسه می کند. این یافته ها نتیجه می گیرد که تبلیغات ونزوئلا به طور قابل توجهی بیشتر از رنگ های قرمز، نارنجی و سبز استفاده می کند، در حالی که در تبلیغات فرانسه و ایالات متحده از نسبت های بالاتری از رنگ های سیاه و قهوه ای استفاده می شود. ایالات متحده همچنین از تبلیغات سیاه و سفید بسیار بیشتری نسبت به فرانسه یا ونزوئلا استفاده می کند. این یافته‌ها با نظریه‌های قبلی ترجیحات رنگ متفاوت است، و نشان می‌دهد که معانی فرهنگی ممکن است بر انتخاب رنگ کسب‌وکار برای تبلیغات تأثیر بگذارد. مفاهیم مدیریتی برای استفاده از رنگ در تبلیغات در سراسر مرزهای ملی مورد بحث قرار گرفته و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه شده است(تبلیغات چاپی تجاری بین‌المللی).

Title:  Color Usage in International Business-toBusiness Print Advertising

Abstract

 The use of appropriate color in international business-tobusiness advertisements can profoundly impact the success of an advertised product. This study compares the usage of colors in business advertisements in France, the United States, and Venezuela. The findings conclude that Venezuelan ads use significantly more red, orange, and green colors, while advertisements from France and the U.S. use higher proportions of black and brown colors. The U.S. also utilizes significantly more black-and-white ads than either France or Venezuela. These findings differ from prior theories of color preferences, indicating that cultural meanings may influence business’ color selections for advertisements. Managerial implications for color usage in advertising across national boundaries are discussed and suggestions for future research are provided.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      عملکرد دانه، راندمان مصرف آب و ویژگی های فیزیولوژیکی ارقام برنج تحت آبیاری قطره ای
      خـریـد محـصـول
      جمع سپاری مکانی در مدیریت درآمد منابع طبیعی
      خـریـد محـصـول
      جامعه شناسی شهری معاصر
      خـریـد محـصـول
      موکوزیت شدید دهان در کودکان مبتلا به سرطان: تجزیه و تحلیل بقا و عوامل پیش بینی کننده
      خـریـد محـصـول
      سندرم نقص پاداش (RDS): یک ویژگی نوروبیولوژیکی سلولی تمام اعتیادها
      خـریـد محـصـول
      سیر تکاملی پتنت کاوی: بکارگیری تجزیه و تحلیل کتاب سنجی و تحلیل شبکه کلمات کلیدی
      خـریـد محـصـول
      گزارش سالانه ۲۰۲۱ شاخص آسیب پذیری کشورها:بحران کوید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      توالی ژنوم کامل یک قارچ خوراکی و دارویی هریسیوم، Hericium erinaceus ،بازیدیومایکوتا
      خـریـد محـصـول
      رویکردی برای برنامه ریزی چابک جداسازی و بازیافت محصولات پیچیده
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی ریسک ایمنی و بهداشت شغلی در بیمارستان ها: مطالعه موردی
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا