عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل آموزش دیجیتال در کانادا در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۹
چکیده
آموزش دیجیتال به تلاشهای یادگیری حضوری ، ترکیبی و کاملاً آنلاین و همچنین تلاش برای جذب طیف وسیعی از زمینه های آموزشی و یادگیری که از فناوری دیجیتال استفاده می کند ، اشاره دارد. در حالی که آموزش دیجیتال در کانادا فراگیر است ، داده های کانادایی در مورد آموزش دیجیتال نسبتاً اندک است. انجمن تحقیقاتی دیجیتال کانادا/انجمن نظرسنجی های پان کانادایی از موسسات آموزش عالی (۲۰۱۷-۲۰۱۹) انجام داد ، داده هایی را در مورد چشم انداز آموزش دیجیتال جمع آوری کرد و گزارش سالانه نتایج آن را منتشر کرد. تجزیه و تحلیل قبلی داده ها از رویکردهای کمی استفاده کرده است. با این حال ، نظرسنجی ها همچنین پاسخ به سوالات باز را جمع آوری کردند. در این مطالعه ، ما یک تجزیه و تحلیل سیستماتیک از داده های کیفی را بررسی می کنیم که به بررسی چشم انداز آموزش دیجیتال در کانادا و تغییرات آن در طول زمان می پردازد. یافته ها رشد آموزش دیجیتالی ، ماهیت موقعیتی و چند بعدی آموزش دیجیتال ، پذیرش گشودگی ، کیفیت و دقت و توسعه اعتبارنامه های جایگزین را روشن می کند.