light box
امتیاز 2.93 تجزیه و تحلیل خدمات مالی و عملکرد در بیمارستان الاسلام یوکاکارتا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 3700
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل خدمات مالی و عملکرد در بیمارستان الاسلام   یوکاکارتا در عصر بیمه سلامت ملی

 چکیده  

بیمارستان باید دارای مؤلفه‌ای از کیفیت خدمات بیمارستان و مالی سالم باشد، به طوری که بتواند از خدمات خوبی برخوردار شود و عملکرد مالی آن کاهش نیابد. این یک مطالعه موردی برای تجزیه و تحلیل عملکرد خدمات و عملکرد مالی در بیمارستان اتوروت السالمی در یوگیاکارتا در دوره بیمه سلامت ملی بود. شرکت کنندگان در این مطالعه رئیس بخش دارایی، کارکنان بهداشت و بیماران BPJS بودند. تکنیک‌های جمع آوری داده‌ها از رهنمودهای مصاحبه، پرسشنامه و مستندات هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که ۱) عملکرد خدمات در دوره بیمه سلامت ملی تا ۵ (۵۰٫۰٪) است. یعنی خدماتی که باید بهبود یابند، مدت زمان انتظار و به موقع بودن آنها در اجرای برنامه و همچنین آمادگی پزشکان برای خدمات رسانی به بیماران است. ۲) عملکرد مالی در دوره بیمه سلامت ملی در سال ۲۰۱۶ بسیار خوب بود، اما در سال ۲۰۱۷ نسبت‌های مالی کاهش یافت. این شرایط به دلیل مطالبات / پرداخت های بیماران BPJS است که در ماه بعد پرداخت می‌شود تا عملکرد مالی مختل شود، تعرفه بیمارستان گاهی مطابق با تعرفه‌های تعیین شده توسط BPJS نیست.

Title: Analysis of Financial Services and Performance at Al Islamic Hospital At-Turots Yogyakarta in the Era of National Health Insurance

Abstract

 Hospital must have a component of hospital service quality and healthy financial, so that hospital will be able to become of good service and financial performance will not get losses. This study was a case study to analyze service performance and financial performance at At-Turots Al-Islamy Hospital in Yogyakarta in the era of National Health Insurance. The informants in the study were the head of the finance department, health workers and BPJS patients. Data collection techniques used interview guidelines, questionnaires and documentation. Research shows that 1) service performance in the era of National Health Insurance as many as 5 (50.0%) respondents stated in good category. Services that need to be improved are the duration of waiting time and timeliness in implementing the schedule, as well as the readiness of doctors to serve patients. 2) Financial performance in the era of National Health Insurance was quite good in 2016, but in 2017 had a decrease in financial ratios. This condition is due to claims/payments of BPJS patients being disbursed in the following month so that financial performance becomes disrupted, the hospital’s tariff is sometimes not in accordance with the tariffs determined by BPJS.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    خواب بذر و کنترل جوانه زنی
    خـریـد محـصـول
    تریکودرما در ریزوسفر: رویکردی به سوی همزیستی طولانی و موفق با گیاهان
    خـریـد محـصـول
    مقاله ی مروری در خصوص فرایند زیست شناختی احیا و اصلاح خاک در مهندسی عمران
    خـریـد محـصـول
    بودجه بندی سرمایه ای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
    خـریـد محـصـول
    مقایسه کاربرد سنتی خانه‌های حیاط دار در دو شهر
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا