light box
امتیاز 2.93 تصمیمات زنجیره ی تامین با در نظر گرفتن ترجیحات سبز">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 31
تعداد کلمات : 8000
مجله : Information
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تصمیمات زنجیره ی تامین با در نظر گرفتن ترجیحات سبز و گرایش های زیست محیطی متنوع مصرف کنندگان و تاسیسات رزرواسیون

 چکیده  

 این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه از طریق زنجیره‌ی تأمین و تغییرات سطح ایمنی زیست محیطی در صورت وجود تفاوت مصرف کنندگان در ترجیح مصرف کنندگان و تاسیسات رزرواسیون برای محصولات مشترک با حداقل خاصیت ارگانیک بر اساس مدل دو بعدی قیمت گذاری صورت می‌گیرد و بازار به چهار گروه تقسیم می‌شود. در این مطالعه، نویسندگان از مدل بازی استکلبرگ برای تجزیه و تحلیل تصمیمات یک زنجیره تأمین دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند، محصولات دوستدار محیط زیست را تحت تأثیر ترجیح سبز مصرف کننده قرار می‌دهند که با تمایل به پرداخت (WTP) برای ایمنی محصول ارائه می‌شود. نویسندگان دریافتند که تولیدکنندگان ممکن است با کاهش ارزیابی WTP مصرف کننده برای سبز بودن محصول، سطح سبز بودن محصول را کاهش دهند، اما او ممکن است همان سبز بودن محصول را ترجیح دهد، حتی در صورت کاهش در میزان رزرواسیون محصول سنتی علاوه بر این، این مقاله نشان می‌دهد که تأثیرات مختلفی برای ترکیبات مختلف WTP برای سبز بودن محصول و سطح سبز بودن محصول (تقسیم بندی بازار مختلف) بر تصمیمات قیمت تولید کننده و خرده فروش وجود دارد. با در نظر گرفتن اطلاعات نامتقارن در مورد سودمندی مصرف کننده و تمایل به پرداخت بین تولید کننده و خرده فروش، نویسندگان قدرت چانه زنی را در مطالعه وارد می‌کنند و سپس نتیجه می‌گیرند که در طی تقسیم بندی‌های مختلف بازار، قیمت عمده فروشی و قیمت خرده فروشی به عنوان خرده فروشی پایین می‌آید قدرت چانه زنی وی را تقویت می‌کند و افزایش حجم فروش می‌تواند سود را بهبود بخشد تا ضرر قیمت خرده فروشی را جبران کند(ترجیحات سبز و گرایش های زیست محیطی).

Title:  Supply Chain Decisions Considering Heterogeneous Consumer Greenness Preference and Reservation Utilities

Abstract

 This article focuses on how the prices set by supply chains and the product greenness level changes when there exists a difference for consumers in both their greenness preference and their reservation utility for the common product with minimal greenness, based on a two-dimensional model which is built and the market is partitioned into four groups. In this study, the authors use the Stackelberg game model to analyze the decisions of a two-stage supply chain, providing environmentally friendly products affected by a consumer greenness preference which is represented by the willingness-topay (WTP) for product greenness. The authors found that manufacturers may lower the product greenness level with the decrease of the valuation of consumer’s WTP for product greenness, but he may prefer keeping the same product greenness, he will even improve it, when there is a reduction in reservation utility for the traditional product. Moreover, this article shows that there is different impact for different combinations of both WTP for product greenness and product greenness level (different market segmentations) on price decisions of the manufacturer and retailer. In consideration of the asymmetric information about consumer’s utility and willingness to pay between manufacturer and retailer, the authors introduce the bargaining power into the study, and then they conclude that during the different market segmentations, the wholesale price and retail price go down as a retailer strengthens his bargaining power, and increasing sales volume can improve profit to make up for a loss in retail price.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
جنسیت در مطالعات ترجمه سمعی بصری
خـریـد محـصـول
زبان‌های اقلیت، برنامه ریزی زبان و ترجمه‌ی سمعی بصری
خـریـد محـصـول
کوید۱۹(COVID-19) و ترومبوآمبولی اندام اصلی: تظاهرات و علایم در سیستم های قلبی عروقی
خـریـد محـصـول
COVID-19 و سلامت روان در برزیل: علایم روانی و روانپزشکی در جمعیت عمومی
خـریـد محـصـول
تشخیص کوید-۱۹(COVID-19)- مرور اجمالی بر روش های فعلی
خـریـد محـصـول
کوید-۱۹(COVID-19) در محیط
خـریـد محـصـول
ترجمه سمعی بصری و موسیقی عامه پسند
خـریـد محـصـول
برهمکنش محاوره‌ای و گفتمان در ترجمه‌ی سمعی بصری: گفت و گوی فی البداهه
خـریـد محـصـول
میزان اطمینان از بیماری کرونا ویروس جدید (COVID-19) در ژاپن
خـریـد محـصـول
مدل سازی و پیش بینی ARIMA از شیوع COVID-19 با الگوی نامنظم
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا