light box
امتیاز 2.65 معمای نمونه: تشکیل تصویر سرمایه گذاری جدید در مقوله‌ی سازمانی نوظهور">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 27
تعداد کلمات : 14000
مجله : Journal of Business Venturing
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:معمای نمونه: تشکیل تصویر سرمایه گذاری جدید در مقوله‌ی سازمانی نوظهور

 چکیده

 ما به بررسی فرایند تشکیل تصویر سازمانی برای سرمایه گذاری‌های مخاطره پذیر جدید در مقوله‌ی سازمانی نوظهور می‌پردازیم. مقوله‌ی سازمانی جدید معمولاً با یک سرمایه گذاری جدید که فرم سازمانی جدید را اتخاذ می‌کند شروع می‌کند. اگر شرکت سرمایه گذار، شهرت زیادی جمع کند، به عنوان یک شرکت نمونه در نظر گرفته می‌شود که سایر سرمایه گذاران را برای ورود به مقوله‌ی نوظهور جذب می‌کند. این سرمایه گذاری‌های مخاطره آمیز، تصویری را تدوین می‌کنند که با تصویر نمونه‌ی مقوله‌ی متناقض است. این مقاله به توصیف این می‌پردازد که تصویر سرمایه گذاری‌ها چگونه در مواجهه با این تنش تشکیل می‌شود(تشکیل تصویر سرمایه گذاری درسازمانی نوظهور). ما به بررسی این تنش با استفاده از داده‌های کیفی از هشت شرکت سرمایه گذاری جدید از آمریکا می‌پردازیم که نشان می‌دهد تشکیل اعتبار و تصویر در مقوله‌ی سازمانی نوظهور شامل سه ملاحظه‌ی اصلی است.۱- تقلید ۲- آزمایش و ۳- افتراق. از طریق تقلید و الگوبرداری، سازمان‌ها به سازمان الگو برای دست یابی به مشروعیت، اقتدا می‌کنند. از طریق آزمایش، سازمان‌ها در نظر می‌گیرند که چه کسی نمونه است و چه طور می‌تواند تغییر کند. از طریق افتراق، سازمان‌ها یک تصویر منحصر به فرد را ایجاد می‌کنند. بر این اساس، یک چارچوب مفهومی پیشنهاد می‌شود که در آن عوامل سازمانی و زمینه‌ای روی کارکردها و تصمیمات تشکیل تصویر اثر دارند(تشکیل تصویر سرمایه گذاری درسازمانی نوظهور).

TITLE: The exemplar enigma: New venture image formation in an emergent organizational category

Abstract

We examine the process of organizational image formation for new ventures entering an emerging organizational category. An emerging organizational category is usually initiated by a pioneering venture that adopts a new organizational form. If that venture garners early recognition, it serves as an exemplar, attracting other ventures to enter the emerging category. Those ventures then have to formulate an image that both accounts for and competes with that of the category exemplar. This article describes how ventures form their images in the face of this tension. We examine this tension using qualitative data from eight new U.S. venture accelerators entering the emergent venture accelerator category, which revealed that image formation in an emerging organizational category involves three basic considerations: (1) emulation, (2) experimentation, and (3) divergence. Through emulation, organizations observe and rely on the exemplar in order to capture legitimacy. Through experimentation, organizations consider who they are beyond the exemplar and how they might change. Through divergence, organizations definitively claim and establish a unique image. From this, a conceptual framework is proposed in which organizational and contextual factors influence image formation actions and decisions.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    مطالعه ی بازاریابی گردشگری
    خـریـد محـصـول
    انتقال ژن افقی از آگروباکتریوم به گیاهان
    خـریـد محـصـول
    بررسی تداخل بین پرده‌های مغناطیسی جراحی و پیس میکر ها یا ضربان ساز ها
    خـریـد محـصـول
    تشریح و آشکارسازی همه گیری کوید-۱۰(COVID-19)
    خـریـد محـصـول
    سلامت روان در کانادا: کوید-۱۹(COVID-19) و فراتر از آن
    خـریـد محـصـول
    کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
    خـریـد محـصـول
    آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
    خـریـد محـصـول
    چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
    خـریـد محـصـول
    اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
    برو بالا