عنوان فارسی مقاله:معمای نمونه: تشکیل تصویر سرمایه گذاری جدید در مقولهی سازمانی نوظهور
چکیده
ما به بررسی فرایند تشکیل تصویر سازمانی برای سرمایه گذاریهای مخاطره پذیر جدید در مقولهی سازمانی نوظهور میپردازیم. مقولهی سازمانی جدید معمولاً با یک سرمایه گذاری جدید که فرم سازمانی جدید را اتخاذ میکند شروع میکند. اگر شرکت سرمایه گذار، شهرت زیادی جمع کند، به عنوان یک شرکت نمونه در نظر گرفته میشود که سایر سرمایه گذاران را برای ورود به مقولهی نوظهور جذب میکند. این سرمایه گذاریهای مخاطره آمیز، تصویری را تدوین میکنند که با تصویر نمونهی مقولهی متناقض است. این مقاله به توصیف این میپردازد که تصویر سرمایه گذاریها چگونه در مواجهه با این تنش تشکیل میشود(تشکیل تصویر سرمایه گذاری درسازمانی نوظهور). ما به بررسی این تنش با استفاده از دادههای کیفی از هشت شرکت سرمایه گذاری جدید از آمریکا میپردازیم که نشان میدهد تشکیل اعتبار و تصویر در مقولهی سازمانی نوظهور شامل سه ملاحظهی اصلی است.۱- تقلید ۲- آزمایش و ۳- افتراق. از طریق تقلید و الگوبرداری، سازمانها به سازمان الگو برای دست یابی به مشروعیت، اقتدا میکنند. از طریق آزمایش، سازمانها در نظر میگیرند که چه کسی نمونه است و چه طور میتواند تغییر کند. از طریق افتراق، سازمانها یک تصویر منحصر به فرد را ایجاد میکنند. بر این اساس، یک چارچوب مفهومی پیشنهاد میشود که در آن عوامل سازمانی و زمینهای روی کارکردها و تصمیمات تشکیل تصویر اثر دارند(تشکیل تصویر سرمایه گذاری درسازمانی نوظهور).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.