کاربرد اصل تصویرگونگی در آموزش دستور زبان (گرامر) زبان انگلیسی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 12

تعداد کلمات : 3000

مجله : International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR)

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
15 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1510 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کاربرد اصل تصویرگونگی در آموزش دستور زبان (گرامر) زبان انگلیسی

 چکیده 

 تصویرگونگی زبان اشاره به ارتباط بین دال و مدلول نماد زبان دارد و به عنوان تئوری مهم زبان شناختی، یک چشم انداز و مبنای نظری را برای آموزش انگلیسی ارائه می‌کند. این مقاله، برخی پدیده‌های سخت را بر اساس آموزش گرامر انگلیسی با استفاده از تصویرگونگی فاصله، تصویرگونگی کمیت و توالی تفسیر کرده و به تحلیل یک مثال برای بررسی اهمیت تصویرگونگی در آموزش گرامر می‌پردازد. این مطالعه نشان می‌دهد که نماد نحوی تا حدودی برای آشکار کردن رابطه بین مکانیسم شناختی جهانی و ساختار داخلی زبان، که از اهمیت عملی زیادی برای آموزش دستور زبان انگلیسی برخوردار است، برخوردار است. برای کمک به معلمان در تدریس روزانه، آگاهانه دانش آموزان را از منظر تصویرگونگی راهنمایی کنید تا قوانین گرامر را درک کنند و به یاد بیاورند، بار پردازش اطلاعات و حافظه را کاهش داده و فقدان آموزش سنتی گرامر را جبران کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: On Application of the Principle of Iconicity in English Grammar Teaching

Abstract

The language iconicity refers to the connection between the signifier and signified of the language symbol, and as an important theory of cognitive linguistics, it provides a new perspective and theoretical basis for English teaching. This paper interpreted some difficult phenomena to be explained in English grammar teaching by using distance iconicity, quantity iconicity and sequence iconicity, and analyze the example to probe the importance of iconicity in grammar teaching. The study shows that the syntax iconicity has a certain extent to reveal the relationship between the universal cognitive mechanism and the internal structure of the language, which is of great practical significance to English grammar teaching. So as to help teachers in the daily teaching, consciously guide students from the perspective of iconicity to understand and memorize grammar rules, reduce the burden of information processing and memory, and make up the lack of traditional grammar teaching.
    دیدگاهتان را بنویسید