عنوان فارسی مقاله:دست یابی به تعالی فرایند خدمات با مشتریان متصل به اینترنت: یک رویکرد برنده
چکیده
این مقاله به مطالعهی فرایند خدمات و ارزیابی نیاز مشتریان متصل به اینترنت برای دست یابی به رضایت مشتری و بهبود تعاملی فرایند خدمات برای سازمان میپردازد. روش مورد استفاده، تحلیل اکتشافی مطالعهی مفهوم CRM و استفاده از دادههای تولید شده از دستگاههای IOT است. از طریق مرور منابع، سازههای اطلاعات مقدماتی مختلف سیستم IOT و CRM با پشتیبانهای دیجیتال ارزیابی شد. ارجاعات از مقالات تحقیقاتی، مجلات، سایتهای اینترنتی، سایت دادههای آماری و کتب برای جمع اوری محتوا استفاده شد. مطالعه تمام سناریوهای مربوطه و ارزیابی تأثیر بر کلیه ذینفعان مربوطه انجام شد. اطلاعات اولیه بیشتر از نمونه مشتری جمع آوری شد و برای اثبات اهمیت مشتری متصل برای یک سازمان و ارتباط آن با رضایت مشتری ارزیابی شد. مشخص شد که تقاضای مشتری بطور مداوم در حال تغییر است و برای همه سازمانها بسیار مناسب است که همسو با این تغییرات هماهنگ شوند. مشتریان متصل به سازمانها کمک میکنند مشخصات مشتری، نیازها و توانایی شخصی سازی مشتری را برای مشتری خود حفظ کنند. با این کار، مشتریان در کل اکوسیستم شرکت کننده فعال میشوند. استفاده از دادههای زمان واقعی با دادههای اینترنت اشیا که از طریق اینترنت منتقل میشوند و توسط سیستم CRM تحلیل میشوند، به واقعیت تبدیل میشود. این امر درک بهتری از جنبه ارتباط مشتری دارد و به سازمانها کمک میکند تا در حاشیه مالی سالم فعالیت کنند. همچنین این نرم افزار مسائل نرمتر ناشی از اتحاد استراتژیک مانند اعتماد را برطرف میکند و از رقابت پذیری سازمان اطمینان حاصل میکند(تعالی فرایند خدمات با مشتریان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.