light box
امتیاز 2.58 مطالعه طولی تعامل مشتری B2B در لینکدین: نقش شخصیت برند">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33
تعداد کلمات : 15000
مجله : Journal of Business Research
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مطالعه طولی تعامل مشتری B2B در لینکدین: نقش شخصیت برند

 چکیده

  در محیطهای  بنگاه به بنگاه (B2B)، رسانه های اجتماعی زمینه جدیدی را برای بررسی تعامل با مشتری فراهم می کنند. در حالی که شرکت‌های B2B به طور فزاینده‌ای در رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کنند، درک محدودی در مورد نوع محتوایی که باید منتشر شود و نحوه واکنش مشتریان به پست‌هایشان وجود دارد. محققان این شکاف‌های تحقیقاتی را با توسعه یک چارچوب مفهومی که ابعاد شخصیت برند پست‌ها (صداقت، هیجان، شایستگی، پیچیدگی، و استحکام) را به تعامل با مشتری مرتبط می‌کند، برطرف می‌کنند. نویسندگان با استفاده از داده های یک شرکت مشاوره کوچک شیلیایی-سوئیسی که برای ۱۱۴ هفته فعالیت لینکدین حسابداری می کند، یک مدل VAR با متغیرهای برون زا (VARX) مشخص می کنند. این مطالعه با تمرکز بر کشش های تجمعی، مکانیسم های تعامل مشتریان را آشکار می کند. نتایج نشان می‌دهد که افزایش بازدیدها (نمایش) منجر به افزایش لایک‌ها، کلیک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها (ادراکات)، افزایش کلیک‌ها منجر به افزایش فالوورهای جدید (اقدامات) و افزایش فالوورهای جدید منجر به افزایش برداشت ها علاوه بر این، نتایج نشان می‌دهد که افزایش هیجان پست‌ها منجر به افزایش برداشت‌ها و لایک‌ها، افزایش شایستگی پست‌ها منجر به افزایش کلیک‌ها و افزایش دوام پست‌ها منجر به افزایش فالوورهای جدید می‌شود(تعامل مشتری B2B در لینکدین).

Title: A longitudinal study of B2B customer engagement in LinkedIn: The role of brand personality

Abstract

 In business-to-business (B2B) settings, social media provide a novel context for investigating customer engagement. While B2B firms are increasingly investing in social media, there is limited understanding about the type of content to be published and how customers may react to their posts. The authors address these research gaps by developing a conceptual framework that relates posts’ brand personality dimensions (sincerity, excitement, competence, sophistication, and ruggedness) to customer engagement. Using data from a small-sized ChileanSwiss consultancy firm accounting for 114 weeks of LinkedIn activity, the authors specify a VAR model with exogenous variables (VARX). Focusing on the cumulative elasticities, the study uncovers the engagement mechanisms of customers. The results show that an increase in impressions (exposure) leads to an increase in likes, clicks, and shares (perceptions), an increase in clicks leads to an increase in new followers (actions), and an increase in new followers leads to an increase in impressions. Furthermore, the results indicate that an increase in posts’ excitement leads to an increase in impressions and likes, an increase in posts’ competence leads to an increase in clicks, and an increase in posts’ ruggedness leads to an increase in new followers.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا