عنوان فارسی مقاله:استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی برای کمک به هم آفرینی ارزش مشتری
چکیده
نظریه مبتنی بر منابع (RBT) برمنابع به عنوان امری ضروری برای ایجاد مزیت رقابتی سازمانی تاکید میکند. با این حال، اینکه کدام قابلیتها برای افزایش ارزش مشتری ضروری هستند مشخص و روشن نیست. ارائهی طرح اولیه و مبنا، در این مقاله، برای نشان دادن روند شناسایی منابعی که برای هم آفرینی ارزش مشتری خاص هستند، اعمال میشوند. این امر معانی مهمی برای مدیریت منابع کلیدی و اصلی بازاریابی به همراه دارد. بر اساس نتايج این مطالعه موردی، استفاده از روش پیشنهادی، راه جدیدی برای گسترش استفاده از RBT در حیطه مدیریت خدمات و در توسعه ارائه خدمات پیشنهاد میدهد(تعیین و تشخیص منابع بازاریابی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.