استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 25

تعداد کلمات : 6000

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1621 بازدید
13,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی برای کمک به هم آفرینی ارزش مشتری

 چکیده  

نظریه مبتنی بر منابع (RBT) برمنابع به عنوان امری ضروری برای ایجاد مزیت رقابتی سازمانی تاکید می‌کند. با این حال، اینکه کدام قابلیتها برای افزایش ارزش مشتری ضروری هستند مشخص و روشن نیست. ارائه‌ی طرح اولیه و مبنا، در این مقاله، برای نشان دادن روند شناسایی منابعی که برای هم آفرینی ارزش مشتری خاص هستند، اعمال می‌شوند. این امر معانی مهمی برای مدیریت منابع کلیدی و اصلی بازاریابی به همراه دارد. بر اساس نتايج این مطالعه موردی، استفاده از روش پیشنهادی، راه جدیدی برای گسترش استفاده از RBT در حیطه مدیریت خدمات و در توسعه ارائه خدمات پیشنهاد می‌دهد(تعیین و تشخیص منابع بازاریابی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value

Abstract

Resource based theory (RBT), also known as the resource-based view, emphasizes resources as essential for building organizational competitive advantage. However, which competencies are essential for enhancing customer value remains unclear. Blueprinting and benchmarking are applied in this paper to demonstrate the process of identifying resources that are specific to co-creating customer value. This has important implications for the management of key marketing resources. Based on the case study results, application of the proposed methods suggests a new avenue for extending RBT application to the area of service management and in the development of service offerings.
    دیدگاهتان را بنویسید