light box
امتیاز 2.65 آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 14
تعداد کلمات : 6500
مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری

 چکیده

 پیش زمینه و هدف: کارآفرینی از دیرباز از دیدگاه مدیریت کسب و کار بررسی شده است که در آن پیش بینی آینده مهم است و جهان به صورت خطی با ورودی‌ها و خروجی‌ها در نظر گرفته می‌شود. دنیای کارآفرینان یک محیط کاملاً متفاوت و معمولاً کاملاً نامشخص است و بنابراین نیاز به نوع متفاوتی از مجموعه مهارتها دارد. در این مقاله، ما یادگیری کارآفرینی را با استفاده از روش و روش مبتنی بر طراحی مفهومی می‌کنیم و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک دوره را توسعه و طراحی کرد.

 یافته‌ها: در اين مقاله استدلال می‌شود كه با استفاده از تفكر طراحي و رويكرد روش‌ها، می‌توان از يك رويكرد “کامل” ياد گرفت. این یادگیری بیشتر بر فرایند کارآفرینی متمرکز است و نقش مهارت‌ها و طرز فکر را برجسته می‌کند. این رویکرد یادگیری یادگیری دانش محور را قادر می‌سازد و بر مهارتهایی که بیشتر برای کارآفرینان کاربرد دارد تمرکز می‌کند. همچنین استدلال می‌شود که روند کارآفرینی خطی نیست؛ بنابراین، خلاقیت یک مرکزیت است و یافتن ساختار یک فرآیند بدون ساختار است. تفکر طراحی بر رویکرد عملی تأکید می‌کند که دانش آموزان در خارج از کلاس حرکت می‌کنند. این آزمایش و تعامل در دنیای واقعی کاربران و مشتریان با بازخورد واقعی در ترکیب با تمرینهای بازتاب اهمیت دارد(تفکرو نگرش طراحی نسبت به یادگیری).

نتیجه گیری: در این مقاله، چگونگی دستیابی به روشها و آموزش کارآفرینی با دیدگاه “کامل” با استفاده از تفکر طراحی برجسته می‌شود. این به صورت مفهومی شرح داده شده و با یک مثال نشان داده شده است. ما استدلال می‌کنیم که یک رویکرد روش برای آموزش کارآفرینی سودمند است، که در آن تفکر طراحی می‌تواند یکی از ابزارها و رویکردهای ارزشمند برای آموزش کارآفرینی باشد

TITLE: University entrepreneurship education: a design thinking approach to learning

Abstract

Background: Entrepreneurship has traditionally been taught from a business administration perspective, where predicting the future is central and where the world is seen as linear with known inputs and outputs. The world of entrepreneurs is a quite different, usually highly uncertain environment, and therefore requires a different type of skill set. In this paper, we conceptualize entrepreneurial learning through a method- and design-based approach and illustrate how a course can be developed and designed.
Findings: In this paper it is argued that by utilizing design thinking and a methods approach, learning from a “through” approach can be achieved. This learning is more focused on the entrepreneurial process, highlighting the role of skills and mindset. This learning approach enables student-centered learning and focus on skills more applicable to entrepreneurs. It is also argued that the entrepreneurship process is not linear; therefore, creativity is central and finding structure is an unstructured process. Design thinking emphasizes a practical approach where students step= outside the classroom. This experimentation and interaction in the real world of users and customers with real feedback is important in combination with reflection exercises.
Conclusions: This paper highlights how a methods approach and entrepreneurship education with a “through” perspective can be achieved by utilizing design thinking. This is elaborated conceptually and illustrated with an example. We argue that a methods approach for teaching entrepreneurship is beneficial, where design thinking can be one valuable tool and approach for teaching entrepreneurship.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
    خـریـد محـصـول
    مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
    خـریـد محـصـول
    تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا