light box
امتیاز 2.58 تقویت کارآفرینی سبز و توانمندسازی زنان از طریق آموزش و سرمایه‌گذاری بانک‌ها در گردشگری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 7300
مجله : sustainability
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تقویت کارآفرینی سبز و توانمندسازی زنان از طریق آموزش و سرمایه‌گذاری بانک‌ها در گردشگری: شواهدی از صربستان

 چکیده

  هدف پژوهش ما بررسی پتانسیل توانمندسازی زنان از طریق گردشگری و برابری زنان در اقتصاد سبز است. علاوه بر این، تحقیق ما باید ابعاد رشد سبز زنان را به ویژه در زمینه توسعه کارآفرینی در گردشگری روشن کند. در راستای این، رویکرد ما در این مطالعه دیدگاه زنان را با رشد سبز و توسعه کارآفرینی در بخش گردشگری در صربستان ترکیب می‌کند. این تحقیق در مهمترین مراکز گردشگری کشور مانند نووی ساد، نیس، زلاتیبور، ورنجاچکا بانجا و سوکوبانجا انجام شد. این مطالعه نشان داد که توجه کافی به این صنعت از منظر فواید آن برای زنان شده است. علاوه بر این، این تحقیق نشان داد که در حوزه گردشگری، زنان عمدتاً برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای را ترجیح می‌دهند که با الزامات شغلی که قبلاً انجام داده‌اند یا به شغل مشابهی که به‌تازگی شروع می‌شود، تنظیم شده باشد. لازم است بیشتر اوقات آنها را در پروژه های مختلف مشارکت دهیم که به توانمندسازی بیشتر آنها کمک می کند. این تحقیق همچنین شکاف هایی را در تامین مالی بین نیازهای کارآفرینان سبز در گردشگری و آنچه که سیستم مالی مایل به ارائه به آنها است کشف کرد. اولاً، کمبود محصولات وام دهی مناسب توسط بخش بانکداری تجاری وجود دارد. به طور خاص، ترکیبی از حمایت مالی و ابزارهای مالی مناسب برای تشویق ابتکارات زنان برای استارت‌آپ‌های گردشگری وجود ندارد(توانمندسازی زنان از طریق آموزش).

Title: Fostering Green Entrepreneurship and Women’s Empowerment through Education and Banks’ Investments in Tourism: Evidence from Serbia

Abstract

 The aim of our research is to consider the potential for women’s empowerment through tourism and women’s equality inherent in the green economy. In addition, our research should shed more light on the women’s dimensions of green growth, especially in the context of development of entrepreneurship in tourism. In line with this, our approach in the study combines a women’s perspective with green growth and entrepreneurship development in the tourism sector in Serbia. The research was carried out in the most important tourist centers in the country, such as Novi Sad, Nis, Zlatibor, Vrnjaˇcka Banja, and Sokobanja. This study showed that insufficient attention has been dedicated to this industry from the perspective of its benefits for women. In addition, the research indicated that, in the field of tourism, women mostly prefer special programs of education that are adjusted to the job requirements that they have already been performing or to a similar job that they are just about to start. It is necessary to involve them more often in various projects that encourage their further empowerment. The research also discovered gaps in the supply of finance between the needs of green entrepreneurs in tourism and what the financial system is willing to provide to them. Firstly, there is a lack of appropriate lending products offered by the commercial banking sector. In particular, a combination of financial support and suitable financial tools to encourage women’s initiatives for start-ups in tourism is missing.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا