light box
امتیاز 2.58 طراحی چارچوب توصیه های شخصی برای گردشگری آنلاین: خود را بهتراز خود بشناسید">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14
تعداد کلمات : 5900
مجله : Industrial Management & Data Systems
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:طراحی چارچوب توصیه های شخصی برای گردشگری آنلاین: خود را بهتراز خود بشناسید

 چکیده

  هدف – این مطالعه با هدف ایجاد یک ایده و چارچوبی برای افزایش جذب مشتریان و بهبود جریان کارآیی تحول محصولات گردشگری از پلتفرم های آنلاین به آفلاین با استفاده از فناوری توصیه های شخصی شده انجام می شود.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – مطالعاتی در مورد پیشرفت در تحقیقات توصیه های شخصی ، تجزیه و تحلیل سناریوهای تجاری گردشگری آنلاین و برخی محدودیت های منطقی احتمالی برای بهبود مورد نیاز است. این مطالعه مفاهیم شامل رفتار کاربر گردشگری آنلاین و داده های تولید شده ، موضوعات و فضاهای ترجیحی کاربر ، مدل های کاربر و تصویر و محصول کاربر (ماتریس دو بعدی و غیره) را روشن می کند. سپس نویسنده یک پرتره کاربر بر اساس همگرایی داده های رفتار ایجاد می کند تا نقش کاربر را از دو بعد افقی و عمودی تعیین کند و سطوح منطقی و ارتباطات بین آنها را مشخص کند ، شباهت اندازه گیری و محاسبه را تأیید کند و اجرای برنامه توصیه های شخصی را بهینه کند. تحت سناریوهای تجاری گردشگری آنلاین است.

یافته ها – با ارائه یک طرح چارچوب در مورد توصیه های شخصی گردشگری آنلاین از جمله جریان از جمع آوری داده ها تا انتخاب الگوریتم توصیه شخصی ، تجزیه و تحلیل منطقی ایجاد می شود در حالی که الگوریتم شخصی سازی مربوطه بهبود می یابد.

اصالت/ارزش – این مطالعه تغییر منطقی توصیه های شخصی شده در مدیریت گردشگری آنلاین را از تمرکز بر مجموعه ساده اطلاعات سفر و حدس و گمان منطقی محصولات گردشگری به تمرکز بر رفتارهای فردی مسافران احتمالی نشان می دهد.

Title: Personalized recommendation framework design for online tourism: know you better than yourself

Abstract

 Purpose – This study aims to create an idea and a framework to enhance customer stickiness and improve transformation efficiency flow of tourism products from online to offline platforms through the application of personalized recommendation technology. Design/methodology/approach – Studies on an overview of progress in current personalizedrecommendation research, business scenario analysis of online tourism and some possible logical limitations discussion are required for improvement. This study clarifies concepts including online tourism user behavior and generated data, user preference themes and spaces, user models and image and user-product (two-dimensional matrix, etc.). The author then creates a user portrait based on behavior data convergence to locate the user’s role from both horizontal and vertical dimensions and also clear the logical levels and associations among them, verifying the similarity in measurement and calculation and optimizing the implementation of the personalized recommendation program under online tourism business scenarios. Findings – By providing a framework design about personalized recommendations of online tourism including a flow from data collection to a personalized recommendation algorithm selection, logical analysis is established while the corresponding personalization algorithm is improved. Originality/value – This study show a logical shift of personalized recommendations in online tourism management from focusing on the simple collection of travel information and the logical speculation of tourism products to focusing on the individual behavior of potential travelers.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا