عنوان فارسی مقاله:تکثیر و انتشار پرتفوی برچسب خصوصی: چگونه معرفی برچسب های خصوصی بیمه و اقتصاد بر انتخاب برند اثر می گذارد
چکیده
استراتژیهای پرتفوی برچسب خصوصی سه لایهای (PL) (لایه با کیفیت پایین: PLs اقتصادی، سطح با کیفیت متوسط: PLs استاندارد و سطح با کیفیت بالا: PLs برتر) در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از مرور منابع، نویسندگان فرض میکنند که چگونه معرفی PL ها میتواند بر انتخاب مارکهای ملی با کیفیت اصلی و کیفیت برتر (NBs) و انتخاب PL موجود خرده فروشی تأثیر بگذارد. نویسندگان برای آزمایش چارچوب خود از آزمایش طبیعی ارائه شده توسط سینزبوری در معرفی اقتصاد و طبقات PL با کیفیت برتر ذرت و سوپ کنسرو شده در انگلستان استفاده میکنند. با استفاده از مدلهای انتخاب مارک متناسب (سازش، شباهت و جذابیت) باشد، نویسندگان دریافتند که هم PL و هم PL مؤثر هستند. مقدمههای PL از NB های با کیفیت اصلی سود میبرد زیرا این NB ها از نظر کیفیت در مجموعه خرده فروشان به گزینهای سازگار یا متوسط تبدیل میشوند. اثرات معرفی PL ممتاز بر NB های با کیفیت برتر متفاوت است: سهم آنها در دو مورد از چهار مورد بهبود مییابد اما در دو مورد دیگر کاهش مییابد(تکثیر و انتشار پرتفوی برچسب خصوصی).