light box
امتیاز 2.58 تلفیق تکنیک های مهندسی ارزش و مدیریت ریسک در حین فاز طراحی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26
تعداد کلمات : 4000
مجله : Jurnal Ilmiah Media Engineering
انتشار : 2013
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تلفیق تکنیک های مهندسی ارزش و مدیریت ریسک در حین فاز طراحی در پروژه های ساخت و ساز تاثیرات آن بر اهداف پروژه

 چکیده

از لحاظ تشویق برای موفقیت در پروژه های آبیاری ، پیاده سازی تکنیکهای  مهندسی ارزش همانند مدیریت ریسک به عنوان یکی از فرایند های مهم مدیریت ، در نظر گرفته شد و آن دو به صورت همزمان ، به یک فرایند یکپارچه تلفیق شدند. این رویکرد یکپارچه ، برای کمک به یک ارتباط روشن برای دستیابی به اهداف پروژه از لحاظ زمان ، هزینه و کیفیت ، در نظر گرفته شدند. هدف این مطالعه ، شناسایی و آنالیز شاخص های مرتبط با ریسک و ارزش همراه با رویکرد بهینه در توسعه پروژه های ساخت از طریق راه حل های طراحی در حین مرحله طراحی و مهندسی مطابق با اهداف پروژه ، بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در پرسش نا مه ها ، مصاحبه ها ، اسناد پروژه ، و عمدتا پاسخ مسئولین پروژه ، میباشد.

این شاخص ها بر اساس تاثیرشان بر روی پروژه از لحاظ زمان ، هزینه و کیفیت ، رتبه بندی شده اند. چهار شاخص مربوط به زمان پروژه بوده ، پنج شاخص مربوط به هزینه و دو شاخص در رابطه با کیفیت پروژه میباشد. سایر نتایج ، شاخص هایی هستند که به طور همزمان ، به عنوان اهداف کلی پروژه ، شامل دو شاخص بوده که مربوط به فرایند ارزش میباشد و سه شاخص که به ریسک مربوط میشود.

هرچند که یافته ها در رابطه با پیاده سازی یکپارچه و تلفیقی این دو تکنیک مطابق با بهبود و توسعه در حین فاز طراحی بود ، اما انتظار میرود که برخی محدودیت ها نیز ، مانند وقت گیر بودن روند توسعه پروژه ، وجود داشته باشد.  علاوه بر آن ، آموزش همراه با یادگیری نیازمند یک روند یکپارچه موفق میباشد(تکنیک های مهندسی ارزش و مدیریت).

Title: CONSIDERING THE INTEGRATED VALUE ENGINEERING AND RISK MANAGEMENT TECHNIQUES DURING THE DESIGN PHASE IN CONSTRUCTION PROJECTS ITS IMPLICATIONS TO PROJECT OBJECTIVES

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to study the mediating role of organizational trust in the relationship between perceived organizational support and organizational justice on the one hand and their consequences, namely employees’ in-role performance and their levels of organizational cynicism on the other. Along with this, accounting for organizational trust as a mediator and organizational cynicism as a critical consequence the authors aim to contribute to the literature pertaining to these variables.
Design/methodology/approach – Random sampling technique was applied. Data were collected from 237 managerial-level employees and 156 of their immediate supervisors of seven privately owned manufacturing and service sector organizations in India. A questionnaire comprising 49 items pertaining to the study constructs was administered. Item analyses were carried out to estimate the reliability of the instrument. A confirmatory factor analysis was conducted to establish the instrument’s construct validity and uniqueness of the study constructs. The hypotheses of the study were tested and competing path models were compared using structural equation modeling (SEM) techniques with maximum likelihood estimates. Findings – All scales were found to have acceptable reliability estimates. Results of the confirmatory factor analysis established that the manifest variables loaded significantly on their latent constructs and that the latent constructs were empirically distinct. This established the scales’ construct validity. The results of the SEM procedures indicated that all hypotheses of the study could be accepted as statistically significant and that organizational trust mediates the path between the independent and the dependent variables. Research limitations/implications – The study was cross-sectional in design and, as such precluded causal inferences. Data were collected from private sector firms operating in India, and hence, there was a limitation regarding the findings as far as cross-national generalization and generalizability among employees of state-owned enterprises were concerned.
Practical implications – The study identified some practical implications related to its findings. These include meeting the affiliative needs of employees, managers as organizational agents must manifest organizational support by regularly interacting with their subordinates, and that managers should address their reportees not as members of a given department but as members of teams and allocate job assignments accordingly.
Social implications – The findings of the study lend credibility to an interplay between social exchange ideologies, equity sensitivities, and fairness heuristics. Additionally, the results of this study extend the social exchange-equity theory literature which has placed social exchange variables as predictors of workplace outcomes in an Indian context. This, further leads to the enhancement of positive consequences such as task performance,and reduces negative outcomes such as cynical attitudes towards the organization.
Originality/value – The present research is among the first of its kind to examine the study variables vis-à- vis managerial employees working in India. This study would also qualify to be among the very few studies in India with reference to the social exchange, equity, and fairness heuristics theories.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا