light box
امتیاز 2.65 حاکمان خودکامه در تدارکات عمومی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 46
تعداد کلمات : 11000
مجله : European Journal of Political Economy 6
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:حاکمان خودکامه در تدارکات عمومی

 چکیده

نقش شخصی حاکمان ملی برای توسعه منطقه ای در کشورهایی با نهادهای ضعیف بسیار مهم است. این مقاله به بررسی تأثیر تصدی استانداران منطقه و روابط محلی آنها بر عملکرد تدارکات در روسیه می پردازد. برای شناسایی اثر علّی ، ما با بهره گیری از سهم آراء منطقه ای حزب حاکم در انتخابات پارلمان گذشته ، ابزاری را برای تصدی استانداری ایجاد می کنیم. شواهدنشان می دهد که والیانی که روابط محلی قبل از حاکمیت در منطقه ندارند (افراد خارجی) در مقایسه با والیانی که دارای روابط محلی هستند ، رفتارهای غارتگرانه نشان می دهند. یعنی ، دولتمردان خارج از کشور در مرحله اعطای جایزه به طور قابل توجهی بیشتر از مدیران خودی محدود می کنند. علاوه بر این ، برای دولتمردان خارجی این محدودیت با تصدی منصبیت قوی تر می شود ، در حالی که دولتمردان خودی چنین تأثیر تصدی منفی را نشان نمی دهند. ما استدلال می کنیم که این محدودیت رقابت توسط دولتمردان خارج نمی تواند با هدف اجرای بهتر قراردادها توضیح داده شود: تأخیر در اجرای برجام و احتمال فسخ قرارداد یا با تصدی برای دولتمردان خارج از کشور افزایش می یابد یا ثبات را حفظ می کند و این نتایج با تصدیق کاهش می یابد(حاکمان خودکامه در تدارکات عمومی).

TITLE: Autocratic governors in public procurement

Abstract

The personal role of sub-national rulers is crucial for regional development in countries with weak institutions. This paper studies the impact of regional governors’ tenure in office and their local ties on procurement performance in Russia. To identify the causal effect, we construct instruments for governor’s tenure by exploiting the regional vote share of ruling party in past parliament elections. We find the evidence that governors who do not have pre-governing local ties in the region (outsiders) demonstrate predatory behaviour, compared to governors with local ties (insiders). Namely, governors-outsiders restrict the competition at awarding stage significantly more than governors-insiders. Moreover, for governors-outsiders this restriction becomes stronger with tenure in office, while governors-insiders do not demonstrate such negative tenure effect. We argue that this restriction of competition by governors-outsiders cannot be explained by the intention of better contracts execution: the delays in execution and the probability of contract termination either increase or keep stable with tenure for governors-outsiders and these outcomes decrease with tenure for governors-insiders.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    کیتوزان و مشتقات آن برای کاربردهای مهندسی بافت
    خـریـد محـصـول
    مروری بر فرایند تولید داروی جدید
    خـریـد محـصـول
    بررسی اثرات شیوه های مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    اثر روش‌های استقرار گیاه و تیمارهای کنترل علف هرز بر مدیریت علف هرز و عملکرد برنج
    خـریـد محـصـول
    بررسی ریشه نام OROBANCHE FOETIDA POIR در مطالعات گیاه شناسی فرانسه
    خـریـد محـصـول
    غلظت فلزات سنکین در شبکه آب آشامیدنی مشهد
    خـریـد محـصـول
    اثرات فیتواستروژن بر تغییر جنسیت لارو تیلاپیای نیل (Oreochromis niloticus)
    خـریـد محـصـول
    اثر سطوح نسبت کربن به نیتروژن و تراکم Labeo victorianus
    خـریـد محـصـول
    توسعه و اعتبارسنجی پرسشنامه شرم و گناه
    خـریـد محـصـول
    تربیت گذشته نگرانه، روابط خواهر و برادر و عزت نفس
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا