مقایسه پذیری حسابداری و بهره‌ی فروش استقراضی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 41

تعداد کلمات : 14000

مجله : Accounting and Finance

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
9 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1445 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مقایسه پذیری حسابداری و بهره‌ی فروش استقراضی

 چکیده  

 ما به مطالعه‌ی این موضوع می‌پردازیم که چگونه مقایسه پذیری حسابداری روی بهره‌ی فروش استقراضی اثر دارد. ما نشان می‌دهیم که نرخ بهره‌ی فروش استقراضی با مقایسه پذیری کاهش می‌یابد و این رابطه‌ی منفی زمانی برجسته‌تر می‌شود که صورت‌های مالی شرکت دارای ویژگی‌های کیفی مطلوب‌تر باشد و نسبت تحلیل مالی، ارزشگذاری بیش از حد را نشان ندهد. همچنین نشان می‌دهیم که فشار فروش استقراضی، مدیران شرکت را ملزم به بهبود مقایسه پذیری می‌کنند. به طور کلی، شواهد ما نشان می‌دهد که فروشندگان استقراضی، اطلاعات مالی غیر قابل مقایسه را فریبنده می‌نامند که این ناشی از انحراف فرصت طلبانه ی مدیران شرکتی از سیستم حسابداری برای نشان دادن رویدادهای اقتصادی بد به صورت ویژگی‌های سود مطلوب است. فروشندگان استقراضی توانایی تشخیص و محدود سازی اخبار بد پنهان در پشت صورت‌های مالی ناسازگار را دارند(حسابداری و بهره‌ی فروش استقراضی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Accounting Comparability and Short Selling Interest

Abstract

 We study how accounting comparability affects short selling interest. We show that short interest decreases with comparability, and this negative relation is more pronounced when firms’ financial statements appear to have more favorable fundamental qualitative characteristics, and when the financial analysis ratios do not indicate overvaluation. We further show that ex-ante short selling pressure forces corporate managers to enhance comparability. Overall, our evidence suggests that short sellers view seemingly relevant and faithfully represented but incomparable financial information as deceptive, i.e., resulting from corporate managers opportunistically deviating from benchmark accounting system to map bad economic events to “beautiful” earnings attributes. Short sellers have the ability to detect and constrain bad news hidden behind incomparable financial statement.
دیدگاهتان را بنویسید