light box
امتیاز 2.93 نقش کیفیت بازاریابی رابطه‌ای در حفظ وفاداری مشتریان بانکی خصوصی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 5000
مجله : JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت بازاریابی رابطه‌ای در حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی

 چکیده

 هدف این تحقیق، بررسی نکات زیر است:۱- وضعیت کیفیت بازاریابی رابطه‌ای (مالی، اجتماعی و سفاری سازی) و وفاداری مشتریان بانکداری خصوصی BNI 2- تأثیر کیفیت بازاریابی رابطه مند بر روی وفاداری مشتری. منابع داده‌ها کلیه مشتریان محصول BNI Prima در هر شعبه بانک BNI است که توسط محصول BNI Prima در منطقه بازاریابی شرق جاوا ارائه می‌شود. انتخاب ۱۴۴ پاسخ دهنده که برنامه ریزی شده‌اند از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده و متناسب با آن تخصیص یافته است، روش‌های جمع آوری داده‌ها پرسشنامه، مصاحبه و اسلایدر سند است. روش‌های تحلیل عبارتند از: (۱) تحلیل توصیفی؛ و (۲) آزمون فرضیه با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM). نتیجه تحلیل توصیفی عبارتند از: (۱) در کل، سطح کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، اجتماعی و شخصی سازی) مقوله اثربخشی بسیار بالایی است.؛ (۲) در کل، سطح وفاداری مشتری به بانکداری خصوصی BNI رده کاملاً بالایی دارد؛ (۳) نتایج حاصل از آزمون فرضیه کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، مالی و شخصی سازی) است که بر عملکرد و تأثیر مثبت بر مشتری تأثیر می‌گذارد(حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی).

 

 

Title: The Role of Relationship Marketing Quality on Customer Loyalty Retention of Private Banking Product

Abstract

The objectives of the research are to discover the following points: (1) the situation of relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds), and customer loyalty of BNI private banking; (2) the effect of relationship marketing quality on the customers loyalty. The sources of data are all customers of BNI Prima product at each branch offices of BNI bank which offered by BNI Prima product in marketing area of East Java. The election of 144 respondents that are planned uses simple random sampling technique and allocated proportionally, the methods of collecting data are questionnaire, interview, and slider of document. The methods of analysis are: (1) descriptive analysis; and (2) hypothesis testing by Structural Equation Modeling (SEM).The result of descriptive analysis are: (1) wholistically, the level of relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds) is very high effectiveness category, but dissatisfied category; (2) wholistically, the level of customer loyalty to BNI Private Banking is quite high category;(3) the results of hypothesis testing is the relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds) performance influence positively and significantly on the customers’ loyalty.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
ادراک والدین از تغییرات در نیاز های اولیه و اساسی زندگی کودکان معلول
خـریـد محـصـول
مرور دقیق اثرات بالقوه میکروپلاستیک ها و افزودنی ها روی سلامت انسان
خـریـد محـصـول
نوسانات فصلی هیدروکربن های آروماتیک پلی سایکلیک و ژنوتوکسیسیتی
خـریـد محـصـول
شناسایی ریسک مصرف کنندگان کره ای بسته به ارایه اطلاعات ایمنی برای محصولات شیمیایی
خـریـد محـصـول
نقش هوش هیجانی و تعدیل اجتماعی-فرهنگی روی بهزیستی روانی
خـریـد محـصـول
فرم شهری، کیفیت هوا و مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی تنفسی: تحلیل مسیر
خـریـد محـصـول
گرایش زیست محیطی، مدیریت زنجیره تامین سبز و عملکرد شرکت
خـریـد محـصـول
رفتار بی تحرکی در مدرسه، فعالیت فیزیکی و پیامد های مرتبط با سلامت در میان کودکان
خـریـد محـصـول
ساخت پرتفوی بهینه با استفاده از مدل تک شاخص و مدل همبستگی ثابت
خـریـد محـصـول
تأثیر ادراکات عدالت سازمانی بر فرسودگی شغلی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا