light box
امتیاز 2.58 رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌ها در شهرستان کیامبو، کنیا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12
تعداد کلمات : 3900
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌ها در شهرستان کیامبو، کنیا

 چکیده

 سازمان‌ها در یک محیط نسبتاً پویا کلان و کسب‌وکار خرد فعالیت می‌کنند که دارای قابلیت‌های غیرقابل پیش‌بینی زیادی است و از بسیاری جهات با فشار رقابتی مواجه شده است و باعث می‌شود آنها برای کسب مزیت رقابتی تغییراتی را اتخاذ کرده و ایجاد کنند. ارائه خدمات با کیفیت یک عنصر حیاتی و یک هدف و هدف حیاتی برای هر سازمان است. دلیل آن این است که تنها از طریق ارائه خدمات باکیفیت است که یک شرکت این توانایی را دارد که بگوید آیا پیشرفت و رشدی وجود دارد یا خیر. این مطالعه به دنبال ارزیابی رابطه بین رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌های مبتنی بر ایمان در شهرستان کیامبو بود. این پژوهش بر اساس تئوری تغییرات سه مرحله‌ای و با استفاده از طرح تحقیق توصیفی انجام شد. پژوهشگر مدیران ارشد، میانی و پایین‌تر بیمارستان‌های مبتنی بر ایمان را هدف قرار داد و پاسخ‌دهندگان پرسشنامه را به عنوان ابزار تحقیق پر کردند. داده‌های جمع‌آوری‌شده وارد نرم‌افزار SPSS نسخه ۲۵٫۰ شد و از تحلیل توصیفی و تحلیل رگرسیون استفاده شد. این مطالعه نشان داد که رهبری سازمانی بر اساس مقادیر R تأثیر متوسطی بر کیفیت ارائه خدمات دارد. ضریب تعیین تعدیل شده ۰٫۶۲۸ بود، به این معنی که ۶۲٫۸ درصد از کیفیت ارائه خدمات در نتیجه رهبری سازمانی بود. این مطالعه به این نتیجه رسید که رهبری سازمانی با عناصری مانند رأی‌گیری در زمینه‌های اختلاف نظر، دریافت نظرات و پیشنهادات از کارکنان، سبک رهبری و رهبرانی که خردسالان را تربیت و راهنمایی می‌کنند، منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات می‌شود. بنابراین، این مطالعه توصیه می‌کند که سازمان‌ها برای بهبود کیفیت ارائه خدمات باید به سمت رهبری شرکت نگاه کنند

Title: Organizational Leadership and Quality Service Delivery in Faith Based Hospitals in Kiambu County, Kenya

  Abstract

 Organizations operates in a fairly dynamic macro and micro business environment having a lot of unpredictability and in many ways marred with pressure for competition making them adopt and institute changes to gain competitive advantage. Quality service delivery is a vital element and a crucial objective and goal for every organization. The reason is that, it is solely through quality service delivery that a firm is has the ability to tell whether there is any progress and growth. This study sought to assess the relationship between organizational leadership and quality service delivery in Faith-Based Hospitals in Kiambu County. The study was anchored on three-step change theory and employed descriptive research design. The researcher targeted senior, middle and lower-level managers at the Faith-Based Hospitals and the respondents filled the questionnaire as the research instrument. The collected data was entered into SPSS version 25.0 where descriptive analysis and regression analysis was conducted. The study established that organizational leadership had moderate effect to quality of service delivery basing it on the R values. The adjusted coefficient of determination was at 0.628, meaning that 62.8% of quality service delivery was as a result of organizational leadership. The study concluded that organizational leadership with elements such as voting on areas of disagreements, getting input and suggestions from staff,leadership style and leaders that nurture and mentor juniors led to improvement in the quality of services delivery. Thus, the study recommends that for organizations to improve quality of service delivery they should look towards the leadership of the firm

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    عملکرد دانه، راندمان مصرف آب و ویژگی های فیزیولوژیکی ارقام برنج تحت آبیاری قطره ای
    خـریـد محـصـول
    جمع سپاری مکانی در مدیریت درآمد منابع طبیعی
    خـریـد محـصـول
    جامعه شناسی شهری معاصر
    خـریـد محـصـول
    موکوزیت شدید دهان در کودکان مبتلا به سرطان: تجزیه و تحلیل بقا و عوامل پیش بینی کننده
    خـریـد محـصـول
    سندرم نقص پاداش (RDS): یک ویژگی نوروبیولوژیکی سلولی تمام اعتیادها
    خـریـد محـصـول
    سیر تکاملی پتنت کاوی: بکارگیری تجزیه و تحلیل کتاب سنجی و تحلیل شبکه کلمات کلیدی
    خـریـد محـصـول
    گزارش سالانه ۲۰۲۱ شاخص آسیب پذیری کشورها:بحران کوید-۱۹
    خـریـد محـصـول
    توالی ژنوم کامل یک قارچ خوراکی و دارویی هریسیوم، Hericium erinaceus ،بازیدیومایکوتا
    خـریـد محـصـول
    رویکردی برای برنامه ریزی چابک جداسازی و بازیافت محصولات پیچیده
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی ریسک ایمنی و بهداشت شغلی در بیمارستان ها: مطالعه موردی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا