light box
امتیاز 2.58 روش‌های پیشرفته: عملیاتی کردن داده‌های سرویس های شبکه اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28
تعداد کلمات : 9000
مجله : Series on Technology ManagementInnovation Discover
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:روش‌های پیشرفته: عملیاتی کردن داده‌های خدمات شبکه اجتماعی – تجزیه و تحلیل محتوای عمیق برای درک حضور برند

 چکیده

محبوبیت روزافزون خدمات شبکه های اجتماعی (SNS) در دهه گذشته منجر به تغییر چشمگیری در سیستم های اجتماعی و اقتصادی شده است. افزایش فناوری که ارتباطات در SNS ها را تسهیل می کند، نه تنها فرصت های جدیدی برای نوآوری ایجاد می کند، بلکه چالش های جدیدی را برای بسیاری از شرکت های فعلی ایجاد می کند. به عنوان گام اولیه برای درک SNS ها در اکوسیستم های تجاری، این تحقیق تلاش می کند تا داده های SNS را با استفاده از پیشرفت ها در تجزیه و تحلیل متن برای مفروضات و بینش های معنادار عملیاتی کند(داده‌های سرویس های شبکه اجتماعی). روش‌های عملیاتی کردن داده‌های SNS در یک مطالعه موردی برای بررسی ادراکات کاربر در بازار رقابتی برندهای گوشی‌های هوشمند به کار گرفته می‌شوند. این مطالعه نشان می‌دهد که کاربران چگونه به محتوای انواع آزمون قمار (شخصی، حرفه‌ای، شرکتی، خبری و ویروسی) واکنش نشان می‌دهند. نتایج، تنوع لایه‌های آزمون قمار کاربران شرکت‌کننده در SNS را روشن می‌کند. علاوه بر این، این مطالعه تأثیر روی احساسات محتوای SNS تولید شده توسط کاربران را بررسی می کند(داده‌های سرویس های شبکه اجتماعی).

Title: Advanced Methods: Operationalizing Social Network Services Data — Deep Content Analysis to Comprehend Brand Presence

Abstract

 The increasing popularity of Social Network Services (SNSs) within the past decade resulted in a dramatic change in the social and economic systems. The enhancement of the technology that facilitates communication in SNSs is creating not only new opportunities for innovation but also new challenges for many incumbent enterprises. As an initial step towards understanding SNSs in business ecosystems, this research attempts to operationalize SNS’s data by utilizing advancements in text analysis for meaningful assumptions and insights. The methods for operationalizing of SNS’s data will be put into practice in a case study to investigate the user perceptions within a competitive market of smartphone brands. The study indicates how users react to content from different profile types (Personal, Professional, Corporate, News and Viral). The results will shed light on the variety of the users’ profile layers participating in SNSs. Further, the study examines the impact on the sentimentality of SNSs’ content generated by users.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    طبقه بندی جنسیتی با استفاده از مدل پیشنهادی مبتنی بر CNN و بهینه سازی کلونی مورچه ها
    خـریـد محـصـول
    شیوه های حسابرسی داخلی و عملکرد مالی تعاونی های پس انداز و اعتبار
    خـریـد محـصـول
    پیش‌بینی جریان نقدی و تأثیر آن بر پایداری مالی سازمان‌های مبتنی بر جامعه
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده تامین مالی ازمحل استقراض: استارت آپ های فین تک
    خـریـد محـصـول
    استفاده از کلاه ایمنی در ورزشکاران سوارکار: فرصت هایی برای مداخله
    خـریـد محـصـول
    تاب آوری، بهزیستی، علائم افسردگی و سطوح ضربه مغزی در ورزشکاران سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    صدمات سوارکاری: بررسی پنج ساله پذیرش بیماران در بیمارستان در بریتیش کلمبیا، کانادا
    خـریـد محـصـول
    تاریخچه ضربه مغزی و پایگاه دانش در ورزشکاران رقابتی سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل آسیب ها در مسابقات سوارکاری رقابتی
    خـریـد محـصـول
    کنترل مقیاس های زمانی برای انتقال الکترون از طریق پروتئین ها
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا